Toon posts:

TV capture card (Hauppauge)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 probleempjes met mijn TV capture card. Als ik TV aant kijken ben dan valt ie automatisch na 15 min precies uit. :( Geeeeeen idee waarom. En als ik het scherm groter wil maken dan krijg ik recht in beeld allemaal van die voage strepen. Bij full screen is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Zo onduidelijk. Bij win 98 had ik dat op de 15 min uitvallen nog niet, die strepen wel. Ik heb nu win 2k. Heeft iemand hier ook enige ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://www.pivage.nl/tweakers/wintv.jpg

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Die kaarten werken niet onder Windows 2000. Punt uit.

Verwijderd

Die werken wel onder 2k. Punt uit.

Er zit een proggie bij genaamd Primary. Om de kleuren in te stellen ofzo, als je daar mee wat rommeld kun je die strepen verhelpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 13:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Die kaarten werken niet onder Windows 2000. Punt uit.
Das echt gelul. Voor de rest werkt die kaar gewoon goed. Qua capture enzo. Er zijn win2k drivers voor. En die trepen waaren er ookal onder win98. :(

Verwijderd

En die 15 minz. Das denk gewoon je screensaver :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 13:04 schreef ketjap het volgende:
Die werken wel onder 2k. Punt uit.

Er zit een proggie bij genaamd Primary. Om de kleuren in te stellen ofzo, als je daar mee wat rommeld kun je die strepen verhelpen.
Ik ga ff checken

Verwijderd

Topicstarter
Nope krijg het met dat proggie niet weg...

<edit>
Ik krijg het wel weg maar dan krijg ik een frame achterstand. Dan loopt hetn iet meer gelijkt.
</edit>

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

SP2 er al op gemikt??
Win2k is niet zo sterk met capture drivers , twain drivers.

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 13:14 schreef AADNOLL het volgende:
SP2 er al op gemikt??
Win2k is niet zo sterk met capture drivers , twain drivers.

-=@@D=-
Maakt dat verschil dan met SP2?

Verwijderd

Ik heb er ook last van gehad, maar heb nu allleen de svhs ingang gebruikt en dan zap ik met m'n video. Dat werkt wel een stuk beter.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 13:55 schreef ketjap het volgende:
Ik heb er ook last van gehad, maar heb nu allleen de svhs ingang gebruikt en dan zap ik met m'n video. Dat werkt wel een stuk beter.
Dat heb ik ook een tijdje gedaan. maar ik kan nog steeds niet mijn scherm full screen zetten. Dan krijg ik dus die wazzige strepen. Zelfs op 640 x 480.
Pagina: 1