Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:39
Ik heb een nokia 520 met windows 8.
Sinds vanochtend heb ik het probleem dat sms berichten wel binnen komen(zie het "popupje" boven in beeld komen) bij mijn berichten centrum zie ik ook dat er het getal 1 komt. Ga ik echter naar de berichten dan zie ik helemaal niks. Hetzelfde van uitgaande berichten, ik verstuur een sms, het komt aan. Alleen kijk ik in het berichtencentrum bij de conversatie met betreffende persoon dan zie ik het bericht niet.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

• Mangoos
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-11 22:46
Heb je je berichten al geprobeerd te verwijderen? Heb dit ook wel eens gehad en toen was het blijkbaar gewoon vol, was wel met wp7, maar is het proberen waard :)

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
Toevallig onlangs geen reset gedaan waardoor je tijd/datum verkeerd ingesteld staat (vooral de datum is belangrijk)? Want dat kan zo'n effect hebben, de berichten zijn er dan wel, maar staan ergens veel vroeger in de conversatie.

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:39
Het zat hem in de tijd (of eigenlijk datum) die was inderdaad na een val teruggegaan naar maart dit jaar. Ook al staat het op automatisch(tijdinstellen) blijkbaar pakt ie het na een hele dag nog niet op. Nu het even handmatig goed gezet en krijg weer alles te zien.

topic kan dicht wat mij betreft