Ik ben op zoek naar een laptop om voornamelijk gog.com games te kunnen spelen.
Van de old school games, king’s quest, gobliins tot Syberia, Alan Wake en Fahrenheit. Een accu duur van min. 4-5 uur is wel een pre, wordt een vervanger van mijn wijlen Acer TimelineX die standaard een 9 cell accu had. SSD hoeft niet perse standaard te zijn, als ik deze maar achteraf zelf kan inbouwen. Heb nog een 256GB SSD liggen. Budget is max 1300.
Ik weet niet of een Intel videokaart voldoende is of een low-end dedicated beter is. Minimale geluid en warmte is ook prettig.
Samenvatting voorkeur specs:
• Proc: Core i3 of hoger mag ook AMD zijn
• Geheugen: 4GB of meer
• Scherm: Min 14” / Max 15.6” ivm mobiliteit
• Merk: Asus, Acer, HP of Lenovo
• Goede accu duur min. 4-5 uur
Zelf zat ik aan de volgende laptop te denken:
Asus x550cc
Met 6GB intern, Core i7, dedicated videokaart GT720M, SSD kan achteraf geplaatst worden.
Van de old school games, king’s quest, gobliins tot Syberia, Alan Wake en Fahrenheit. Een accu duur van min. 4-5 uur is wel een pre, wordt een vervanger van mijn wijlen Acer TimelineX die standaard een 9 cell accu had. SSD hoeft niet perse standaard te zijn, als ik deze maar achteraf zelf kan inbouwen. Heb nog een 256GB SSD liggen. Budget is max 1300.
Ik weet niet of een Intel videokaart voldoende is of een low-end dedicated beter is. Minimale geluid en warmte is ook prettig.
Samenvatting voorkeur specs:
• Proc: Core i3 of hoger mag ook AMD zijn
• Geheugen: 4GB of meer
• Scherm: Min 14” / Max 15.6” ivm mobiliteit
• Merk: Asus, Acer, HP of Lenovo
• Goede accu duur min. 4-5 uur
Zelf zat ik aan de volgende laptop te denken:
Asus x550cc
Met 6GB intern, Core i7, dedicated videokaart GT720M, SSD kan achteraf geplaatst worden.