Hoi!
Ik weet niet of ik de vraag in de juiste categorie heb gezet nu, zo niet, dan hoor ik dat graag.
Mijn nieuwe laptop (Asus R513C) heeft sinds het begin al problemen.
Problemen als in; vastlopen. Chrome werkt niet, foutmeldingen etc.
Ik heb windows 8.1 geinstalleerd (update) en daarna deed hij niks meer. Ik heb de laptop vernieuwd, toen werkte hij weer.
Nu na 1 week, krijg ik weer de volgende melding:
'Kan geen verbinding maken met de service Windows All-user Install Agent,
Die kreeg ik de vorige keer ook, waarop niks het meer deed na een tijdje en ik dus moest vernieuwen.
Is dit een bekend probleem? Of heeft mijn laptop een probleem en moet ik terug naar de winkel?
Ik heb er maar weinig verstand van en op internet vind ik wel short fix oplossingen maar geen lange termijn..
Alvast bedankt!
Ik weet niet of ik de vraag in de juiste categorie heb gezet nu, zo niet, dan hoor ik dat graag.
Mijn nieuwe laptop (Asus R513C) heeft sinds het begin al problemen.
Problemen als in; vastlopen. Chrome werkt niet, foutmeldingen etc.
Ik heb windows 8.1 geinstalleerd (update) en daarna deed hij niks meer. Ik heb de laptop vernieuwd, toen werkte hij weer.
Nu na 1 week, krijg ik weer de volgende melding:
'Kan geen verbinding maken met de service Windows All-user Install Agent,
Die kreeg ik de vorige keer ook, waarop niks het meer deed na een tijdje en ik dus moest vernieuwen.
Is dit een bekend probleem? Of heeft mijn laptop een probleem en moet ik terug naar de winkel?
Ik heb er maar weinig verstand van en op internet vind ik wel short fix oplossingen maar geen lange termijn..
Alvast bedankt!