Volgens mij is het momenteel niet mogelijk om een notificatie te krijgen wanneer je gequote wordt op het forum? Is dit iets dat in de toekomst misschien toegevoegd kan worden?
Ik zou zeggen: pak Notificaties bij quotes er even bij.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zo te zien is iedereen wel voorstander van optionele notificaties bij normale quotes (die @-notificaties hoeven voor mij ook niet). We zijn nu stipt 3 maanden verder, maar het is blijkbaar in de vergeetput geraakt? Devs?NMe schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 00:37:
Ik zou zeggen: pak Notificaties bij quotes er even bij.
Fok schijnt het wel te kunnen lees ik daar
en elk phbb forum ook 
Maar serieus, het is inderdaad een gemis op tnet/forum dat dit niet mogelijk is
Maar serieus, het is inderdaad een gemis op tnet/forum dat dit niet mogelijk is
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
IMHO niet doen. Gewoon af en toe http://gathering.tweakers.net/ --> Mijn Topics werkt prima. Als dat niet voldoet dan zijn de reacties blijkbaar niet belangrijk genoeg,
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat heeft er toch niks mee te maken? Ik kan alleen 's avonds op het forum checken en heb dan een hele waslijst met topics erbij, die ga ik niet 1 voor 1 nalopen of iemand mij gequote heeft.F_J_K schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 01:58:
IMHO niet doen. Gewoon af en toe http://gathering.tweakers.net/ --> Mijn Topics werkt prima. Als dat niet voldoet dan zijn de reacties blijkbaar niet belangrijk genoeg,
Als de discussie niet interessant genoeg is om te volgen, waarom is het dan belangrijk om te weten of er op een eigen argument is gereageerd? (Of een probleem, natuurlijk)
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 24-05-2014 02:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Omdat sommige discussies niet interessant zijn om te volgen. In elk topic loopt er meer dan 1 discussie, zoniet dan komt iemand wel topic hijacken.
Om een dubbele discussie te voorkomen schop ik deze maar alvast naar Bugs & Features Archief.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat een topic niet dagelijks omhoog geschopt wordt met updates van de developers wil niet zeggen dat een request in de vergetelheid geraakt is. Er moet echter wel tijd gemaakt (kunnen) worden voor nieuwe features op de drukke dev-agenda.joachim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 01:22:
[...]
Zo te zien is iedereen wel voorstander van optionele notificaties bij normale quotes (die @-notificaties hoeven voor mij ook niet). We zijn nu stipt 3 maanden verder, maar het is blijkbaar in de vergeetput geraakt? Devs?
Maar goed, zoals Dirk al zei: verder in Notificaties bij quotes.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1