Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe speakers voor mijn pc

Pagina: 1
Acties:

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-11 22:52
Hoi

Ik denk al enige tijd dat ik toe ben aan nieuwe, hoogwaardiger boxen dan die ik nu heb.

Omdat ik recent een ASUS Xonar Essence STX in combinatie met een Beyerdynamic DT 990 Pro heb aangeschaft, wil ik kijken of ik mijn desktop audio ook iets kan verbeteren zonder hier een dik systeem voor de kopen (bijvoorbeeld 5.1 of 7.1).

Ik ben opzoek naar een degelijke stereo setje, of hooguit 2.1 setje voor de momenten wanneer ik geen gebruik maak van mijn headset. Het setje moet dus een goede all-rounder zijn (muziek, film, gaming).

Ondanks ze al vaak van het bureau zijn gestuiterd, werken mijn Creative GigaWorks T20 nog wel. Omdat deze boxen mij altijd goed bevallen zijn (ook door anderen), viel mijn ook dan ook op:
  • Creative GigaWorks T20 (of T40) series II
Verder viel mijn ook nog op
  • Logitech Z323
  • Logitech Z623
Budget lijkt me duidelijk! Tussen de 75 - 175 euro.

Moet er wel bij zeggen dat ik liever een oplossing kies zonder subwoofer, tenzij dit het geluid echt ten goede komt. Ik kan hem namelijk niet makkelijk ergens plaatsen.

Graag jullie meningen en/of adviezen.

Moo, I say.

• stervis
Niemand?

Moo, I say.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Ik heb de Z623 beluisterd en hij klinkt erg goed. De voorloper, de Z2300, is ook erg goed en staat vaak op MP.

druk en typefouten voorbehouden

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat ik zelf geweldig vind werken, en waar ik ook niet meer zonder wil, is een versterker + flinke boekenkast speakers of stevige zuilen. Een wat oudere, goede versterker kost je tweedehands hooguit een paar tientjes, mijn Kenwood set uit '94 heeft mij inclusief bezorgen 25 euro gekost, en goede boxen kun je vaak prima bij de kringloop of ook op marktplaats vinden.

Imo moet je heel erg hard je best doen op zo'n set te kunnen verslaan, wel neemt het wat ruimte in.

People as things, that’s where it starts.

• stervis
Nou, punt is. Voor mijn woonkamer heb ik al degelijk geluid.

Alleen dit is echt puur voor m'n pc kamer en voorop het bureau.

Moo, I say.