Toon posts:

[w7] start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een scan van mbam moest ik de laptop opnieuw starten. Vervolgen wilde hij Windows niet meer starten. Veilige modus werkte niet, via systeemherstel ook niet. Wanneer ik de laptop aanzet probeert Windows te starten, dat duurt even en dan gaat ie bestanden laden en komt het venster automatische systeemherstel. Deze probeert te herstellen, maar dit lukt niet. Hij kon het probleem ook niet ontdekken. Wel heb ik 1 keer kunnen zien dat er iets was met de file: Windows\systems32\drivers\72ff3516cd600bd9.sys
Helaas heb ik geen hersteldisk. Ben bang dat een virus of malware iets in de Windows drivers heeft gedaan. ik heb mbam gedownload en laten scannen op verzoek van telfort. Er zou iets met een bot zijn op mijn laptop. Ze hadden me zelfs al van internet afgesloten. Ik heb ook al contact met telfort gehad, maar zij kunnen niets voor mij doen. Wat te doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Je zegt dat je geen hersteldisk hebt, ook geen gewone Win7 dvd? Daar zit een herstelconsole in. En je hebt geen herstel partitie op het systeem staan die je kunt opstarten? Vaak zit daar ook een herstel console in waarmee je wellicht een en ander kunt herstellen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen Win7dvd, was allemaal voorgeïnstalleerde. Hoe kan ik zien zien of ik een herstelpartitie heb. Heb toen ik de laptop net had wel zelf drie partities aangemaakt, waarvan 1 waarop Win7 op staat. De andere 2 gebruikt ik voor data en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Geeft hij bij het post scherm niet onderin dat je een bepaalde toets kunt drukken om de herstelfunctie te starten? Wat voor merk systeem is het? Wat meer specs zou misschien handig zijn. Je hebt geen partities weggegooid toen je partities ging maken?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is grotendeels opgelost. Ik kon de Toshiba recovery wizard opstarten en zo Windows herinstalleren. Hij draait nu nog een heleboel updates. Enig probleem is nu dat Explorer niet of heel langzaam reageert. Heb al nieuwere versie geïnstalleerd, maar probleem blijft. Ik zal dit probleem in een andere threat zetten of even kijken of daar al een oplossing is. In ieder geval bedankt voor de reacties.