Na een scan van mbam moest ik de laptop opnieuw starten. Vervolgen wilde hij Windows niet meer starten. Veilige modus werkte niet, via systeemherstel ook niet. Wanneer ik de laptop aanzet probeert Windows te starten, dat duurt even en dan gaat ie bestanden laden en komt het venster automatische systeemherstel. Deze probeert te herstellen, maar dit lukt niet. Hij kon het probleem ook niet ontdekken. Wel heb ik 1 keer kunnen zien dat er iets was met de file: Windows\systems32\drivers\72ff3516cd600bd9.sys
Helaas heb ik geen hersteldisk. Ben bang dat een virus of malware iets in de Windows drivers heeft gedaan. ik heb mbam gedownload en laten scannen op verzoek van telfort. Er zou iets met een bot zijn op mijn laptop. Ze hadden me zelfs al van internet afgesloten. Ik heb ook al contact met telfort gehad, maar zij kunnen niets voor mij doen. Wat te doen?
Helaas heb ik geen hersteldisk. Ben bang dat een virus of malware iets in de Windows drivers heeft gedaan. ik heb mbam gedownload en laten scannen op verzoek van telfort. Er zou iets met een bot zijn op mijn laptop. Ze hadden me zelfs al van internet afgesloten. Ik heb ook al contact met telfort gehad, maar zij kunnen niets voor mij doen. Wat te doen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 07:29 ]