V&A advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 09:09
Hallo,

Zomaar een idee. Ik zag de tweakers reviews "awards" van de week voorbij komen. Dat vind ik een mooie manier om tweakers te belonen voor goede reviews.

Een paar weken geleden heb ik een aantrekkelijke V&A geschreven om een aantal fans te verkopen. Ondanks de leuke reacties en aantal views (inmiddels 605 views) en ws vele glimlachen op het gezicht van Tweakers nog steeds niet verkocht.

Het is niet dat ik mn V&A advertentie wil promoten, maar wellicht is het leuk om tweakers met de leukste V&A advertenties in de spotlight te zetten. Enerzijds om de tweakers te inspireren leuke advertenties te schrijven, anderzijds meer de nadruk te leggen op de kwaliteit en leesbaarheid van de advertenties ipv de V&A feedback.

Gr.

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Wanneer je degene bent die iets verkoop is het natuurlijk mooi als je advertentie veel zichtbaarheid krijgt, wat de waarde voor anderen precies is van een populaire advertenties, degene die echt populair zijn zullen in de meest gevallen snel verkocht zijn.

maar ik begrijp de behoefte om je advertentie te kunnen promoten en weer even nieuwe aandacht te geven, marktplaats biedt hier bijvoorbeeld ook allerlei tools voor aan. Zou je dat ook interessant vinden voor op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Hmmmm. Op marktplaats zijn deze features over het algemeen betaalde features. Volgens mij is dat iets wat je niet zou moeten willen. Het aantal bedrijven dat op marktplaats producten aanbiedt is schrikbarend groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het aanbieden van een betaalde feature waarmee je je advertentie kunt boosten staat los van het toelaten van commerciële aanbieder in Vraag & Aanbod.

Met dat laatste zou ik overigens geen moeite hebben als we maar een strikte scheiding handhaven tussen nieuwe ongebruikte producten in de Pricewatch en gebruikte producten in Vraag & Aanbod. Als een webshop een zo goed als nieuw product dat is teruggestuurd door de klant in Vraag & Aanbod wil zetten met een leuke korting is dat voor onze gebruikers toch alleen maar mooi meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Absoluut. Een goed voorbeeld daarvan is de Coolblue Tweedekans sectie op Marktplaats.

Mijn punt is alleen dat je wilt voorkomen dat je een 70-30 verhouding met commerciële ads en gebruikerads. Als ik op bepaalde producten zoek op MP is meer dan 70% commerciële ads wat mij in een doorn in het oog is. Vanuit een Tweakers commerciële oogpunt is dat natuurlijk wel prettig, levert immers een extra bron van inkomsten op.