Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat buienalarm plots veel van mijn batterij begon te vragen, alhoewel het automatische vernieuwen uit stond. Wel werd er op een gemiddelde dag ongeveer 30% van mijn batterij te gebruiken. Ik besloot na enige tijd de app te verwijderen. Nu kom ik er echter achter dat de app nog steeds 30% van mijn batterij leeg maakt...
Ik heb al geprobeerd er iets over te vinden, maar nog niks kunnen vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2yxoo8VoZ99pLRerIuFjefql/full.png

Verwijderd

Rooten en dan freezen en verwijderen met Root Uninstaller? Je kan ook nog even wachten met rooten en Greenify proberen, misschien dat dat het al doet.

• martin149
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:45:
Rooten en dan freezen en verwijderen met Root Uninstaller? Je kan ook nog even wachten met rooten en Greenify proberen, misschien dat dat het al doet.
Ik neem toch aan dat als ik een app normaal verwijder, dat deze dan ook echt van mijn toestel verdwenen is...

Verwijderd

martin149 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:47:
[...]

Ik neem toch aan dat als ik een app normaal verwijder, dat deze dan ook echt van mijn toestel verdwenen is...
Niet als die met je ROM meegeleverd is. Maar probeer eens een van mijn suggesties.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Telefoon wel al eens hélemaal uit gehad? :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• martin149
De app is niet met de telefoon meegeleverd. De telefoon is al meerdere malen uit geweest. Maar ik zal zo even greenify proberen (Voor rooten is het me nog te vroeg :P )

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, ik denk dat je een serieus probleem hebt als de app die je verwijderd hebt, niet verwijderd wordt. Lijkt me een beveiligingsprobleem!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
Heb je de app wel verwijderd en niet alleen de snelkoppeling/icoon op je scherm? Greenify werkt alleen als je de app nog hebt. Heb je het proces al gedwongen te stoppen?

• martin149
Greenify detecteert de app niet... Ik heb ook even in de lijst met alle apps doorgezocht, maar er staat niks tussen. De enige plek waar de app dus nog voorkomt is bij het batterijgebruik

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Even volledig laten opladen en dan nadien weer kijken. Als je de app hebt verwijderd dan is er een kans dat deze nog in de lijst van het accu gebruik blijft staan (lang leve bugs).. Als je accu 95% of meer heeft bereikt worden de batterystats gereset en dan zou de app uit de lijst moeten zijn verdwenen. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Mrjraider op 23-05-2014 21:05 ]

• martin149
Ik heb de app al een week of 2 geleden verwijderd, dus dat zal het probleem niet zijn ;)

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
En als je de app weer installeert en opnieuw verwijdert?

• martin149
Heb de app geinstalleerd en weer ge-deinstalleerd, maar hetzelfde blijft staan. Op dit moment ben ik aan het opladen, maar dat zal nog even duren...

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
ik zou zeggen maak een support ticket aan bij de maker van de app

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Drastisch maar: Doe eens een factory reset.. Mocht dit dan niet werken dat ben ik ook door me ideeen heen :P

• addo2
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-11 09:12
Het is niet het meest nuttige antwoord maar misschien wel handig als toevoeging op mrjraider:
Ik had ook last van een "app" die zich "telefoon" noemde welke extreem veel energie gebruikte (50-60%). Zonder gebruik van de telefoon was hij binnen een dag (12 uur) leeg. Bij mij werkte de factory reset goed. Nu kan ik meer dan 4 dagen met mijn accu doen.

Er is dus nog een laatste redmiddel al is het wel een dagje prullen tot alles weer is ingesteld. Ik ben wel benieuwd of je een betere oplossing weet te vinden!

• martin149
Installeren en deinstslleren, zo simpel, zo effectuef. Bedankt!
Pagina: 1