Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 14:44
Hallo Tweakers!

Ik ben van plan om de Samsung galaxy S5 te gaan kopen. Nu weet ik alleen niet waar ik dat zal doen aangezien er nu vele webshops aanwezig zijn en ik niet weet welke echt betrouwbaar zijn. Natuurlijk heb ik gegoogled naar de webshops en gekeken naar ervaringen van andere consumenten.

Op de pricewatch van Tweakers, zag ik een aantal onbekende webshops staan. Nu zag ik bijvoorbeeld AAA-A staan en heb deze onderzocht. Nu bleek dat vele consumenten een buitenlandse telefoon in handen kregen. Zo zijn er meer van deze webshops.

Belsimpel.nl staat er ook tussen. Deze webshop geeft op TV vaak reclame's weer over abonnementen. Nu vind ik deze webshop daar wel betrouwbaarder door, maar weet nog niet of ik hem hier ook zal bestellen.

Heeft iemand een idee wat ik hier nu mee moet doen en wat de beste webshop/winkel is? Ik wil natuurlijk de S5 voor een redelijke prijs en een prijs van rond de 700.- is ietwat te hoog.

Bij voorbaat dank! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een winkel moet je toch echt zelf kiezen. Je hebt de shopreviews en dan kun je zelf je afweging maken waar je wilt bestellen, dat gaan wij niet voor je doen. Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.