Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop ~ 700 EUR

Pagina: 1
Acties:

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 18:56
Beste Tweakers,

Een kennis van mij is op zoek naar een laptop waar ze ook mee kan gamen. Nu heb ik bij best buy guide zitten kijken en daar is er een voor 600EUR. Maar ik vroeg mij af of er voor die 100EUR extra een stap hoger te vinden was.

(700EUR is wel het absolute max)

~ Eisen
Liefst rond de 15" (Max 17)
Resolutie is niet heel belangrijk, maar natuurlijk het liefst 1080p
Merk is ook niet belangrijk, maar omdat zij absoluut geen verstand heeft van laptops het liefst eentje met Windows enzo al voor geinstalleerd (Dus geen Alternate bijvoorbeeld).
Mogelijkheid MMO's op te spelen. Zij speelt momenteel heel veel Eden Eternal, maar mogelijk ooit iets zwaardere spellen.

Zelf had ik pricewatch: Acer Aspire E1 572G-74506G50Dnii in het oog, maar ik weet niet of die videokaart goed is(?)

Of deze: http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-17r-5737

[ Voor 17% gewijzigd door Chris van der G op 23-05-2014 20:42 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Die uit de NBBG van €600,00 kan je niet op gamen, heeft slechts de Intel HD graphics aan boord.
Wil je een spelletje kunnen spelen moet je naar die van €725,- kijken, met de GT740M, al is die niet bijster spannend.

Je kan eventueel kijken naar een van deze twee Toshiba's: http://tweakers.net/price.../355576;382061/categorie/

FullHD en een fatsoenlijke dedicated GPU in deze prijsklasse gaat helaas nog niet samen.

Ik heb bijvoorbeeld wel deze pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH) gevonden, maar ik betwijfel de FPS bij dergelijke resoluties.

Wil je kijken naar een GT750M en FullHD is deze Acer de eerste optie: pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

Op dit moment zou ik zeggen, kijk eens goed of een van de hierboven genoemde Toshiba's voldoende zijn, bieden als enige een stevige i7-4700MQ

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Chris van der G
Die 740M is goed genoeg voor dergelijk MMO?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Die Acer v5 is die paar tientjes extra tov de toshiba's dik waard. Ook de lenovo thinkpad edge e540 acht ik een betere kandidaat.

• Chris van der G
Maar is een CPU niet belangrijker voor MMO's? (Zie http://cpuboss.com/cpus/I...MQ-vs-Intel-Core-i5-4200U, toch best groot verschil)

• Quad

Quad

Doof

De i7 is een volwaardige notebook quadcore, de i5 is én dualcore én undervolted wat dus het verschil maakt met de i7, maar het is geen slechte CPU.

nggyu nglyd

Verwijderd

Voor 700 euro heb je sowieso geen quad core i7 met een 1080p scherm.

• Chris van der G
Maar de Toshiba zal dus wel goed genoeg zijn voor verschillende MMO's? 1080p hoeft toch niet krijg ik zojuist te horen.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris van der G op 24-05-2014 12:54 ]

• Quad

Quad

Doof

Ja hoor, moet het ruim voldoende voor zijn, ik zou dan voor het model met 6GB en 750GB opslag gaan.

nggyu nglyd

Verwijderd

Toshiba heeft eigenlijk standaard slechte toetsenborden. Eerst even voelen of jij of zij het wat vindt. Toshiba laptops verkopen ze oa bij Mediamarkt en Saturn.

• Chris van der G
We zullen langs gaan, bedankt voor de hulp!

Pagina: 1