Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vreemde 'bleeding' nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-11 09:57
Beste allemaal,

Ik heb sinds enige tijd een nieuwe laptop, een Asus N550JV-CM068H.

Ben er zeer tevreden mee, ik heb alleen vanaf het begin af aan last van mijn scherm. Het lijkt op bleeding, maar het patroon is zo regelmatig, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Zie hier een foto:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/w06xp2.jpg

Het rare is dat ik hier op sommige momenten geen last van heb, en daarna plotseling weer wel. Je ziet opeens tijdens het surfen het hele scherm iets minder fel worden (omdat blijkbaar de helft van de lampjes uitvallen aan de onderkant van het scherm).

Ik heb er soms de hele week achter elkaar last van, dan opeens doet het scherm het weer goed, maar flitst het binnen 5 minuten na het opstarten weer naar het 'bleeding'.

Nu had ik het nog vreemder meegemaakt, ik heb namelijk vanaf maandag geen problemen gehad, maar zie nu opeens weer mijn scherm verschieten.

De manier waarop mijn scherm heb (open/dicht bewegen) geeft geen veranderingen in het scherm. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Zou het een ander probleem kunnen zijn dan hardware? Of zal ik hem 'gewoon' weg laten brengen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,