Ik dacht even snel een laptop uit te zoeken voor iemand hier in de buurt maar dat valt dus even vies tegen aangezien een 13inch laptop met een I5 bijna niet aangeboden wordt? Naar mijn idee niet zo'n hele vreemde combinatie maar kom ze maar weinig tegen, en anders zitten ze in het hogere segment.
Dat is dan weer niet nodig want gaat om een computer die gebruikt gaat worden voor office/youtube en misschien wat lichtere spellen. I5 heeft zeer zeker de voorkeur boven een I3, qua merk heeft ASUS of Toshiba de voorkeur.
Samenvatting:
Diagonaal: 13 inch
Processor: I5
Merk: ASUS of Toshiba (Voorkeur)
Prijs: Max 599 (Ex de SSD)
Ik had in eerste instantie de X552CL-SX076H van ASUS te koop maar die blijkt er niet in 13inch te zijn, een tegenhanger hiervan zou top zijn.
Bedankt alvast
Dat is dan weer niet nodig want gaat om een computer die gebruikt gaat worden voor office/youtube en misschien wat lichtere spellen. I5 heeft zeer zeker de voorkeur boven een I3, qua merk heeft ASUS of Toshiba de voorkeur.
Samenvatting:
Diagonaal: 13 inch
Processor: I5
Merk: ASUS of Toshiba (Voorkeur)
Prijs: Max 599 (Ex de SSD)
Ik had in eerste instantie de X552CL-SX076H van ASUS te koop maar die blijkt er niet in 13inch te zijn, een tegenhanger hiervan zou top zijn.
Bedankt alvast