Onkyo remote rc-801m werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 21:53
Ik heb een receiver Onkyo NX509 en een bijbehorende remote. Deze week is tegen garantie de hdmi print plaat vervangen bij ce repairs te Mijdrecht. Alles doet het weer perfect. Behalve de ab!

Heeft iemand tips hoe deze aan de praat te krijgen? Heb zowel de receiver als de ab gereset. Geen effect.
De ab via de app op mijn telefoon werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitao
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 14:11
Als het onder garantie valt en na reparatie werkt de ab niet meer dan is dat toch hun pakkie aan ?
Niet bijdehand bedoeld ofzo, en als je het liever zelf wil maken dan is het een ander verhaal. Maar als ik jouw post zo lees dan zou ik teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Mogelijk een stekkertje intern los. Maar idd, als dit het resultaat is van een reparatie moet je terug gaan.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Kijk eens met de camera van je telefoon of het IR-ledje op de afstandsbediening nog knippert. Als die het nog wel doet dan weet je dat er iets in de receiver niet goed is.

CE Repairs is de beroerdste niet trouwens, is mijn Onkyo destijds ook heen geweest omdat één van de optische ingangen defect was (DOA). Toen ik hem terugkreeg van reparatie deed een coaxiale poort het niet |:( Heb hem weer teruggestuurd (duur grapje met zo'n zware receiver) en is toen netjes opnieuw gerepareerd zonder kosten.

[ Voor 49% gewijzigd door ThinkPad op 26-05-2014 09:05 ]