Toon posts:

Gegevens kwijt na overschakeling microsoftaccount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb het volgende probleem waar ik niet uit kan komen. Ik beheer de laptop van mijn vader waarop windows staat. Sinds kort is dit windows 8.1. Bij windows 8.0 werd er altijd ingelogd met een lokaal account, zowel op de computer als in de mail (.hotmail.com), dat verliep prima.

Sinds de update naar windows 8.1 kan mijn vader niet meer inloggen met zijn oude emailadres en wachtwoord en dus moest er een microsoft account aangemaakt worden (daar vroeg microsoft ook om), dit heb ik gedaan. Het probleem is nu zo dat alle oude email gegevens verdwenen zijn (omdat het email adres veranderd is). Hoe kan ik alle contact personen, oude mails etc weer terug krijgen?

Ik dacht dat ik het oude (lokale) email adres ging koppelen aan een nieuw microsoftaccount, maar in plaats daarvan is het oude account helemaal verwijderd. Ik kan ook niet meer inloggen met de oude gegevens.

Met vriendelijke groet,

Sjors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Als je gewoon via de site van hotmail inlogt op het oude account, staat de mail daar dan nog wel?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
lokaal staan de bestanden nog steeds in zijn "oude" profiel

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat niet alleen, maar een nieuw Microsoft account aanmaken is futiel. Je gebruikt al een hotmail adres, dat is tegelijkertijd een Microsoft ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het opgelost door een oud email adres te gebruiken om zo alles terug te halen.
Bedankt voor de reacties!

Groeten,

Sjors