Ik heb de ambitie om in mijn gemeente (Lansingerland) een stukje grond te kopen. Ik wil daar vervolgens een "loodsachtig" gebouwtje neer zetten, met een grote van circa 3/4 garageboxen. Een tweede vereiste is dat er een stukje gras voor moet zitten waar ik speeltoestellen kwijt kan voor mijn kinderen. Het hoeft dus geen riant perceel te zijn.
Ik hoop dat er hier op Tweakers wellicht meer hebben gehakt met dit bijltje en mij wat tips kunnen geven. Ik heb namelijk geen idee waar je dergelijke kavels kunt vinden en wat deze zouden moeten kosten.
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om een sportschool te beginnen, het is in de basis iets voor mijzelf waar op termijn misschien iet smee zou kunnen worden bijverdiend.
Ik hoop dat er hier op Tweakers wellicht meer hebben gehakt met dit bijltje en mij wat tips kunnen geven. Ik heb namelijk geen idee waar je dergelijke kavels kunt vinden en wat deze zouden moeten kosten.
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om een sportschool te beginnen, het is in de basis iets voor mijzelf waar op termijn misschien iet smee zou kunnen worden bijverdiend.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.