Goedendag ,
Mijn vorige post was over een website en wat jullie van die PC vonden, veel mensen zeiden dat die te duur was voor wat hij gaf.
Daarom ben ik gaan denken en de tot de conclusie gekomen om een eigen PC te laten bouwen. (Zelf de onderdelen bestellen, en laten assembleren)
Hieronder zet ik de vragen van het DAA Beleid , en geef ik er antwoord op.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
•Zwaar gamen (BF4 Ultra , Arma 3 , en andere zware games.)
- Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
• Het systeem mag rond 900-1000 Euro gaan kosten. (Met windows 8 inbegrepen)
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Ik heb op het moment nog geen enkele randapparatuur behalve mijn boxen.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Toetsenbord (Sharkoon) , Muis (Sharkoon) , Beeldscherm. (Dit Is allemaal buiten de 900-1000 euro om , 900-1000 euro is puur en alleen voor het systeem.
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
• Niet echt super erg , maar MSI bij de AMD R9 280X lijkt me wel wat.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
• Nee geen eisen/wensen.
- Ga je overklokken?
• Nee ik ga niet overklokken zolang hij nog goed genoeg de games runt.
Alvast bedankt voor de hulp.
- Jeffrey
Mijn vorige post was over een website en wat jullie van die PC vonden, veel mensen zeiden dat die te duur was voor wat hij gaf.
Daarom ben ik gaan denken en de tot de conclusie gekomen om een eigen PC te laten bouwen. (Zelf de onderdelen bestellen, en laten assembleren)
Hieronder zet ik de vragen van het DAA Beleid , en geef ik er antwoord op.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
•Zwaar gamen (BF4 Ultra , Arma 3 , en andere zware games.)
- Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
• Het systeem mag rond 900-1000 Euro gaan kosten. (Met windows 8 inbegrepen)
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Ik heb op het moment nog geen enkele randapparatuur behalve mijn boxen.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Toetsenbord (Sharkoon) , Muis (Sharkoon) , Beeldscherm. (Dit Is allemaal buiten de 900-1000 euro om , 900-1000 euro is puur en alleen voor het systeem.
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
• Niet echt super erg , maar MSI bij de AMD R9 280X lijkt me wel wat.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
• Nee geen eisen/wensen.
- Ga je overklokken?
• Nee ik ga niet overklokken zolang hij nog goed genoeg de games runt.
Alvast bedankt voor de hulp.
- Jeffrey