Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
Goedenmiddag Tweakers, ik zit met een probleem met mijn Galaxy Note I die ik maar niet kan oplossen.
sinds ik android heb ge-update naar de laatste versie, 4.1.2 vraagt mijn Note niet meer om het wachtwoord van mijn SIM als ik mijn telefoon aanzet. graag zou ik dit wel zo hebben, en ik heb geprobeerd om het weer aan te zetten, maar ik kan nergens meer vinden waar ik het weer aan kan zetten.

Ik ging er van uit dat het bij Beveiliging zou staan, maar er staat niks over de SIM beveiliging. ik heb ook in de andere instelling categorien gekeken, maar nergens kon ik het vinden. Mijn provider is KPN, als dat wat uitmaakt.

Dus, kan iemand mij hier mee helpen, of hoord dit mischien bij de nieuwe android update dat de telefoon niet meer om de SIM code vraagt als je de telefoon aanzet?

• Yusunoha
ik heb de Note 1, niet de Note 3
en ik heb bij beveiliging gekeken en daar is niks van SIM instellingen te vinden

• Yusunoha
nogmaals, geen SIM instelling beschikbaar

het enigste wat er van SIM op de Beveiliging pagina staat is "Waarschuwing SIM-kaart vervangen" en die optie is niet beschikbaar.

EDIT: om te laten zien wat ik bedoel heb ik 2 screenshots van het Beveiliging screen gemaakt
http://i.imgur.com/FMTA0R1.png en http://i.imgur.com/yD52sii.png

[ Voor 15% gewijzigd door Yusunoha op 23-05-2014 16:50 ]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Volgens mij herkent ie je SIM niet eens. En waarom staat airplane mode aan?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wellicht moet ie eerst uit vliegmodus.

• Yusunoha
FrankGuthrie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:43:
Volgens mij herkent ie je SIM niet eens. En waarom staat airplane mode aan?
Momus schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:47:
Wellicht moet ie eerst uit vliegmodus.
ja, het lijkt erop dat het inderdaad door de vliegmodus kwam.
ik was vergeten dat ik de telefoon daar nog op had staan, en zodra ik het uitschakelde vroeg de telefoon gelijk om de SIM. bedankt voor de hulp :)
Pagina: 1