Toon posts:

is een matrox G450 beetje lekker om....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
DVD's op een gewone TV te draaien??
krijg je dan ook zwarte randen aan alle kanten zoals je hebt als je de dualhead gebruikt voor je desktop??
Of maakt ie er een gewoon TV-beeld van???

Verwijderd

ik heb gehoord iets minder kwaliteit in 2d geeft dan zijn voorganger de g400, maar ik kan het ook mis hebben

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je kunt het heel mooi passend maken op je tv scherm, zodat het mooi aansluit aan alle kanten. Prima kwaliteit, leuk kaartje voor dit doel...

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
dvdmax stuurt alles wat je met mediaspeler afspeelt direct door naar de tv ZONDER zwarte randen.
Behalve als het een 16:9 film betreft die je op een 4:3 tv afspeelt :)

Clone (bv spelletjes) heeft jammer genoeg zwarte randen alhoewel het iets minder is dan bij andere kaarten.

Dit geldt voor mijn G400 maar ik neem aan dat zijn opvolger de G450 netzo werkt.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

wat is beter een diamond vipe 770 ultra of deze matrox 450 ddr ram tweakertjes :?

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Heb zelf ook een G450 en geeft zeker mooi beeld. Alleen gek genoeg mag de s-vhs kabel niet veel langer worden dan 3 meter. Ik had namelijk eerst een kabel van 10 meter, maar dan werd het beeld toch beduidend slechter.

Voor de rest gewoon goed. Een ander goed kaartje is die van ati. Weet alleen even niet zo snel het type meer.

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Op zondag 10 juni 2001 14:34 schreef Mustapha het volgende:
wat is beter een diamond vipe 770 ultra of deze matrox 450 ddr ram tweakertjes :?
Ga voor die G450, ik heb even een Asus V3800 Ultra Deluxe gehad ipv mijn G400Max, en die was echt langzamer. Tevens krijg je bij Matrox de beste TV-out die er te koop is. En DVD-Max is echt _DE_ uitvinding. Ik heb zelf absoluut geen zwarte randen met DVD-Max, met een gewone desktop of in spelletjes wellicht een beetje, maar nooit zo kut als een chrontel of brookthree TV-out. Komt misschien omdat ik een vrij nieuwe TV heb, en een zelfgemaakte RGB kabel IPV :r S-VHS of Composite :r Al met al (beeldkwaliteit !) is Matrox zeker de betere keuze.

Concrete Loop Watercooling

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 10:48
Op zondag 10 juni 2001 13:05 schreef Mustapha het volgende:
ik heb gehoord iets minder kwaliteit in 2d geeft dan zijn voorganger de g400, maar ik kan het ook mis hebben
volgens mij heb je het mis, lees de test op Tweakers.net, daar staan precies de verschillen aangegeven. (Van het een een beetje minder en het andere iets sneller waardoor alles perfect (en iets goedkoper dan bij de G400) loopt)

Overigens gebruik ik zonder problemen verschillende kabels van 10 meter naar m'n (oude) tv.
Nergens echt slecht beeld mee, hoewel ik s-video kabel het mooiste resultaat vind geven.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik zou zeggen toch de Matrox, maar ligt er wel een beetje aan wat je precies wilt gaan doen.

[trauma mode]

* ronaz baalt de laatste tijd flink van nVidia (in combinatie met mn Iiyama monitor)

[/trauma mode]

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik zou zeggen de Matrox omdat ik hem zelf heb :)
Ik ben in ieder geval heel tevreden over.
Hij is lekker snel in spellen, goeie 2D kwaliteit en DVDMAX :9~

Alle proemn in n drek

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Matrox kaarten zijn nu eenmaal errug goed op het het 2D vlak, vrijwel geen enkele andere kaart overtreft Matrox op dat gebied. :P
Pagina: 1