You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
De iPhone 4s valt door het kleine scherm sowieso al af lijkt mij. Helemaal omdat het toetsenbord bij een hoop (systeem) apps in portrait gelockt staat. De Z1 is een beetje een gok qua beeldscherm, sommige zijn mooi en scherp, andere zijn met een beetje zon al niet te lezen. Dan blijven de Nexus 5 en Lumia 925 over, deze 2 voldoen aan vrijwel alle eisen. Daarmee word het meer een keuze tussen android vs. WP8
Wanneer een tweedehands model niet heel veel voordelen biedt, zou ik liever voor een nieuwe gaan.
Naar 't gebruik te zien, heeft je vader ook niet echt een high-end toestel nodig, dus nieuw kan best in jullie budget passen.
Al eens gekeken naar de Nokia Lumia 630? Nieuwste model, eerste met WP8.1, zeer betaalbaar en volgens de eerste ervaringen van tweakers, die hem al hebben, gaat de batterij best wel lang mee, bij regelmatig bellen: \[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 630/635
Volgens veel mensen behoort het WP toetsenbord tot de makkelijkste, die er zijn.
Naar 't gebruik te zien, heeft je vader ook niet echt een high-end toestel nodig, dus nieuw kan best in jullie budget passen.
Al eens gekeken naar de Nokia Lumia 630? Nieuwste model, eerste met WP8.1, zeer betaalbaar en volgens de eerste ervaringen van tweakers, die hem al hebben, gaat de batterij best wel lang mee, bij regelmatig bellen: \[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 630/635
Volgens veel mensen behoort het WP toetsenbord tot de makkelijkste, die er zijn.
WP is idd een heerlijk toetsenbordje, al heeft Android natuurlijk het voordeel van dat je andere tobo's kan installeren.
Voor absolute beginners vind ik zelf WP8 makkelijker werken, en de grote tiles kunnen ook wel eens handig zijn voor mensen met grote handen. Ik raad je dus een 925 aan, al is de 630 ook een heel leuk telefoontje voor weinig.
Voor absolute beginners vind ik zelf WP8 makkelijker werken, en de grote tiles kunnen ook wel eens handig zijn voor mensen met grote handen. Ik raad je dus een 925 aan, al is de 630 ook een heel leuk telefoontje voor weinig.
People as things, that’s where it starts.
Is de Huawei Ascend Mate 2 al uit in Nederland? Zo ja dan is dat zeker een leuke deal als die rond de 300 kost.
Bedankt voor jullie input! We gaan nu dus kijken naar een lumia 925 en 1320! Even vergelijken hoe en wat.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Pagina: 1