Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ICT-Netwerkbeheer Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop nodig voornamelijk voor mijn school, werk hier met 1 tot (zo ver) maximaal 3 VMWares open.
Hierop wordt dan windows 7 en Windows Server 2008 gerund.
Op het moment heb ik een laptop waarop zelfs 1 VMWare heel traag is..
Het budget is zo'n 600euro, goedkoper is natuurlijk altijd beter.

Thanks

Edit:
Omdat het blijkbaar niet aan het beleid voldoet;

Ik weet eerlijk gezegd niet veel als het gaat over de laptop specs, ik ben niet bekend met de CPU's en GPU's van de laptops. Wat ik wel kan doen is een paar random laptops hier neerpleuren met zo'n 6GB RAM, die onder de 600 euro kosten. Nou goed als dat is wat Tweakers wilt.

pricewatch: MSI Classic CR70 2M-069NL
pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii
pricewatch: Asus R704A-TY237H

Ik heb deze gekozen omdat ze voldoen aan 6 GB RAM een UBS 3.0 hebben, wat ook wel handig is, en ze zijn goedkoper dan 600 euro.
Alles wat ik wil is gewoon VMWare open hebben en dat ik door kan werken, het mag niet traag zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 12:16 ]

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:18

OmeJoyo

This is me

En wat heb je zelf al gevonden? En waarom denk je dat dat wel of niet voldoet?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Verwijderd

Bel lekker de helpdesk. Wil je toch advies zorg dat je post aan de eisen voldoet van eigen inzet!

LAA beleid

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 12:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: MSI Classic CR70 2M-069NL
Deze misschien..?

Eerlijk gezegd weet ik niet goed te kijken naar een laptop, 6 GB Ram zal denk ik genoeg zijn.
Ga ik slepen met de laptop? Het is een schoollaptop zoals ik al zei, dus ja maar op deze school hebben ze ook stopcontacten.

Verwijderd

Lees hier hoe je 1e post eruit had moeten zien LAA beleid