Hallo,
Ik heb een nieuwe laptop nodig voornamelijk voor mijn school, werk hier met 1 tot (zo ver) maximaal 3 VMWares open.
Hierop wordt dan windows 7 en Windows Server 2008 gerund.
Op het moment heb ik een laptop waarop zelfs 1 VMWare heel traag is..
Het budget is zo'n 600euro, goedkoper is natuurlijk altijd beter.
Thanks
Edit:
Omdat het blijkbaar niet aan het beleid voldoet;
Ik weet eerlijk gezegd niet veel als het gaat over de laptop specs, ik ben niet bekend met de CPU's en GPU's van de laptops. Wat ik wel kan doen is een paar random laptops hier neerpleuren met zo'n 6GB RAM, die onder de 600 euro kosten. Nou goed als dat is wat Tweakers wilt.
pricewatch: MSI Classic CR70 2M-069NL
pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii
pricewatch: Asus R704A-TY237H
Ik heb deze gekozen omdat ze voldoen aan 6 GB RAM een UBS 3.0 hebben, wat ook wel handig is, en ze zijn goedkoper dan 600 euro.
Alles wat ik wil is gewoon VMWare open hebben en dat ik door kan werken, het mag niet traag zijn.
Ik heb een nieuwe laptop nodig voornamelijk voor mijn school, werk hier met 1 tot (zo ver) maximaal 3 VMWares open.
Hierop wordt dan windows 7 en Windows Server 2008 gerund.
Op het moment heb ik een laptop waarop zelfs 1 VMWare heel traag is..
Het budget is zo'n 600euro, goedkoper is natuurlijk altijd beter.
Thanks
Edit:
Omdat het blijkbaar niet aan het beleid voldoet;
Ik weet eerlijk gezegd niet veel als het gaat over de laptop specs, ik ben niet bekend met de CPU's en GPU's van de laptops. Wat ik wel kan doen is een paar random laptops hier neerpleuren met zo'n 6GB RAM, die onder de 600 euro kosten. Nou goed als dat is wat Tweakers wilt.
pricewatch: MSI Classic CR70 2M-069NL
pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii
pricewatch: Asus R704A-TY237H
Ik heb deze gekozen omdat ze voldoen aan 6 GB RAM een UBS 3.0 hebben, wat ook wel handig is, en ze zijn goedkoper dan 600 euro.
Alles wat ik wil is gewoon VMWare open hebben en dat ik door kan werken, het mag niet traag zijn.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 12:16 ]