Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag game laptop: Asus G750JS-T4067H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Ik heb een vraag over de Asus G750JS-T4067H. Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een nieuwe Laptop, het liefst had ik een gaming pc gekocht maar dat is wegens privé omstandigheden niet mogelijk.

Doel laptop:
1. Ik wil niet over 2 jaar een nieuwe hoeve kopen(prestaties)
2. Games zoals BF4 op hoog kunnen spelen

Waarom Asus:
Ik keek eerst naar dell maar die heeft teveel toeters en bellen, daarnaast hadden die maar 2 modellen met de 800 serie GTX. Toen kwam bleven MSI en ASUS voor mij over, toen ben ik gevoelsmatig voor ASUS gegaan.

Mijn vraag is:
1. Wat is jullie mening over de Asus G750JS-T4067H, ik kon op het internet namelijk weinig reviews vinden. Wat mij erg aansprak was de GTX 870M, maar nou zag ik dat de duurdere ASUS laptops een GTX 780M hoe komt dit? Is de 780 beter dan de 870?
2. Welke laptop zouden jullie aanraden budget +- €1800 en waarom raden jullie deze aan?

Ik heb zelf zeer weinig verstand van alle soorten laptops videokaarten etc.. Alle input is dus zeer welkom

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 09:46 ]

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik zou er toch nog even een keertje goed over nadenken of je niet een pc wilt gaan maken. Want een pc van 1800, daar kun je echt een beest van maken.
Prive problemen zeg je, als je in je kamer bijv geen stopcontact hebt, is daar zeker wat aan te doen hoor, maarja :)

Wat de Asus laptop betreft, kun je prima BF 4 mee spelen. Alles helemaal maximaal kan miss wat minder zijn, maar op high werkt ie prima. Over 2 jaar hoef je geen nieuwe te kopen, maar denk niet dat je laptop dan alles games op high graphics nog runt. Tegen die tijd zul je misschien de kwaliteit op medium zetten, maar dat ligt ook aan de games die je later gaat spelen.

Ik raad het je nog steeds heel erg aan om een pc te kopen, omdat je dit namelijk al van plan was. Je kunt er gruwlijk spijt van krijgen later, voor 1000 euro stel je namelijk een pc samen die beter is dan deze laptop. Maar ik weet niet wat jou situatie en problemen ermee zijn, dus zie maar :)

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
Dat is zeker waar een laptop zou nooit zo snel zjn als een computer voor hetzelfde budget of zelfs vaak minder.

De gtx870m is in feite een gtx780m maad dan ietsje minder snel. de gtx780m is sneller maar dat is iets wat je nauwelijks merkt. Je zou ook naar een alienware kunnen kijken daar koop je een 17 r5 nu voor 1800 met gtx880m wel met VIP korting

Of als de laptop nodig is voor veel heen en weer mee te gaan zou ik toch naar een lichtere laptop lopen. Ik deed ieder weekend met OV mijn alienware m17x r4 meenemen dat is toch 4,5kg en erg veel, de asus is zelf dikker 4,8kg.
Nu heb ik een MSI GS70 met gtx870m daar ben ik toch erg blij mee.