Slotjes....

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 15:56

syserr

kangoeroe

Topicstarter
ik vind dat er vreemd slotjes beleid wordt gevoerd in SG. topics als die met de asian babes (in feite een opsomming van foto's waar niemand echt beter van wordt) (begrijp me goed, vindt het niet verkeerd om door te kijken hoor :o ) kunnen ongestoord blijven lopen terwijl een topic als het mijne, waarin ik vraag wat mensen studeren en waarom om me wat te orienteren, meteen wordt gesloten??? Vaag hoor, "naam voor poes" is zeker geen opsomming? En een topic als "Wie klikt hier" heeft ook erg veel nut?? Ben het dus abslouut niet met al die slotjes eens en vindt dat er maar eens een betere richtlijn moet komen... :(

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou haast zeggen: Gebruik de Search ;) Er zijn de laatste dagen al vele topics op LA over geweest, en de discussie is eindeloos. Wellicht dat je even wat oude LA topics door kunt lezen voordat je de discussie hier opnieuw aan wilt wakkeren?

Deze staan op dit moment zelfs nog open:

[topic=157762]

[topic=159076]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
The Molice Departement is always right, unless you pay them some money... :)