Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nikon D800 externe timelapse controller

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

op dit moment heb ik een Nikon D800 aangesloten op notebook met externe HDD. Via Nikon Remote (een 3rd party SW) gebruik ik deze sw voor een timelapse/interval opnames. de sw triggered de nikon camera waarna er een image gemaakt wordt en op de externe HDD wordt geschreven.
Helaas wil het nog wel eens gebeuren dat de NR software crashed.

Ik ben dus op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het programeren van een externe intervalmeter voor Nikon D800 die een image naar HDD kan schrijven.

kan dit met raspberry PI? of Arduino?

TIA voor je reactie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 22:36 . Reden: text verbetering ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar als je iemand zoekt die je wel helpen met het maken van zoiets dan zul je ofwel een gerichte vraag moeten stellen (zie De Quickstart), ofwel je zal moeten kijken of iemand je wil helpen via Vraag & Aanbod (zie Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!).

Dit topic heeft geen probleemstelling, alleen een vage indicatie van wat je wil doen. We willen je best helpen op het forum maar dan zul je toch écht zelf wat meer inzet moeten tonen en alvast een opzetje moeten maken waarin je een gerichte vraag stelt.

Als het je erom gaat dat je niet weet welke hardware je moet gebruiken om met het ding te praten zit je sowieso overigens ook verkeerd in Programming. Je zou dan beter een gerichte vraag in Elektronica kunnen stellen, daar zitten de techneuten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.