Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik dacht het wel ja, maar ik zou zeggen probeer het uit.Op zondag 10 juni 2001 12:25 schreef AtHomer het volgende:
Dat nummer niet meezenden werkt toch alleen bij een gewoon telefoongesprek en bij een SMS is het nummer toch altijd zichtbaar of niet
Dat is wel een goede manier om het te weten te komen jah, maar het was natuurlijk helemaal handig als iemand het zo wistOp zondag 10 juni 2001 12:26 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja, maar ik zou zeggen probeer het uit.
telefoonnummer wordt altijd met sms meegezonden, ook als je nummerherkenning hebt uitstaan voor het bellen, ik heb echter geen idee of dat #31-gedoe bij sms ook werkt, dat zul je effe moeten testen inderdaad
Verwijderd
#31# werkt niet, volgens mij verstuurd ie 'm niet eens dan, foutmelding dat ie 'm niet kwijt kan of onjuist nr ofzo (is alweer tijdje terug dat ik dat getest heb)
Bij SMS werkt #31# inderdaad niet, gewoon een fout nummer is het dan.Op zondag 10 juni 2001 13:00 schreef Yarvieh het volgende:
#31# werkt niet, volgens mij verstuurd ie 'm niet eens dan, foutmelding dat ie 'm niet kwijt kan of onjuist nr ofzo (is alweer tijdje terug dat ik dat getest heb)
Maar ik weet genoeg, bedankt voor de reacties!
Pagina: 1