Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS vraagje

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vroeg me af hoe dat zit met nummervermelding bij een SMS als je het nummer standaard niet meezend.

Je kunt nummervermelding per gesprek uitschakelen met #31# voor het nummer, maar ik bedoel dus die instelling zodat het automatisch nooit wordt meegezonden.

Dat nummer niet meezenden werkt toch alleen bij een gewoon telefoongesprek en bij een SMS is het nummer toch altijd zichtbaar of niet :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 10 juni 2001 12:25 schreef AtHomer het volgende:
Dat nummer niet meezenden werkt toch alleen bij een gewoon telefoongesprek en bij een SMS is het nummer toch altijd zichtbaar of niet :?
Ik dacht het wel ja, maar ik zou zeggen probeer het uit.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 12:26 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Ik dacht het wel ja, maar ik zou zeggen probeer het uit.
Dat is wel een goede manier om het te weten te komen jah, maar het was natuurlijk helemaal handig als iemand het zo wist ;) .

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

telefoonnummer wordt altijd met sms meegezonden, ook als je nummerherkenning hebt uitstaan voor het bellen, ik heb echter geen idee of dat #31-gedoe bij sms ook werkt, dat zul je effe moeten testen inderdaad :)

Verwijderd

#31# werkt niet, volgens mij verstuurd ie 'm niet eens dan, foutmelding dat ie 'm niet kwijt kan of onjuist nr ofzo (is alweer tijdje terug dat ik dat getest heb)

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 13:00 schreef Yarvieh het volgende:
#31# werkt niet, volgens mij verstuurd ie 'm niet eens dan, foutmelding dat ie 'm niet kwijt kan of onjuist nr ofzo (is alweer tijdje terug dat ik dat getest heb)
Bij SMS werkt #31# inderdaad niet, gewoon een fout nummer is het dan.

Maar ik weet genoeg, bedankt voor de reacties! :)

Pagina: 1