Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Aangezien deze week het vakantiegeld binnenkomt. Wil ik mijn audioset eens uitbreiden. Heb namelijk geen tv maar die gaat in de toekomst wel komen.
momenteel Ik heb een stereo set, homecinema, platenspeler, game console.

Ik wil komende week een pioneer recieven kopen ( http://www.receiverstore....ioneer-vsx-528-zwart.html )
Zou dit een goede recieven kunnen zijn?

Maar ik ben een ontzettende muziek liefhebber en ben ontzettend verwend met mijn Bose in-ears en ipod.

Welke boxen zouden het beste zijn. ik heb een budget tot 300 euro. Ben al een keer wezen kijken in een winkel en werd er een magnat speaker set 5.1 aangesmeerd. maar ik ben er niet zo kapot van.

Heeft iemand anders ervaringen welke boxen zalig klinken? zeker de lage tonen!
Ik draai geen house,trance en hardcore dus wil graag boxen voor rock, pop.punk en songwriting.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Als je muziek wil luisteren kun je beter geen 5.1 set kopen, maar een 2.0 set. Je hebt dan voor dezelfde prijs een veel beter stereo geluid. Heb zelf wel een 5.1 set en dat is voor films geweldig, afhankelijk van de muziek klinkt het wel aardig. Ik ben nu op zoek naar twee vloerstaanders voor links en rechts voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
met dat budget zou ik voor stereo zuilen kijken en later uitbreiden naar 5.1 voor films mischien.

http://www.teufelaudio.nl/stereo/ultima-40-mk2-p12805.html

de uitbreiding naar 5.1 is deze set

http://www.teufelaudio.nl...sset-surround-p14779.html

en dit zijn kortingscodes voor teufel :)

http://www.kortingscode.nl/teufel

[ Voor 12% gewijzigd door Goofy1978 op 22-05-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, persoonlijk zien de boxen heel mooi uit van teufel maar beetje aan de dure kant.

dus voor de audio zou ik 2.0 setje kunnen kopen. welke vraag ik me dan af. en welke kunnen evt uitgebreid worden naar 5.1 want volgens mijn kunnen dat niet alle boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart)

mischien is dit wat, je kan uitbreiden naar 5.1 van hetzelfde merk dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou kunnen. Deze zie je steeds vaker voorbij komen. ook een mooie prijs!
toch heb ik zelf geen idee wat voor geluid er uitkomt. volgens de review veel voor de voormaat box. dus dat klinkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is harman karton iets? of JBL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Pioneer receivers zijn prima. Begin je met 2 speakers, koop je later evt rest erbij (center, surrounds, sub). Idealiter ga je zelf naar speakers luisteren. Boston Acoustics worden wel door veel forum leden naar tevredenheid gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toch lijken die teufel toch echt vette boxen te zijn. als ik zo verder ga kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alleen jammer dat er 30 euro aan verzendkosten bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
teufel heeft ook wel mooi spul vind ik, en die teufels zijn 3 weg wat voor de bassen beter zou moeten zijn

dit is een zuil van pioneer 2 weg en uit te breiden naar 5.1

pricewatch: Pioneer S-31-LR-K (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20
Drie dingen:
Ten eerste graag je vorige post aanpassen en niet dubbel posten door op die manier telkens je topic te kicken. Puntje twee is dat je toch echt naar speakers moet gaan luisteren om te beoordelen of ze goed klinken, dat haal je niet uit cijfers/foto's/reviews. En als laatste zet ik dit topic naar CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:50
Wat is dat toch met Teufel aanraden volgens mij verschilt dat amper van die standaard in 1 dozijnen Melkpakken speakers van Logitech/Bose alleen zien ze er wat hipper uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja paar handvaten zou toch wel fijn zijn. En kan hier toch wel om advies vragen en vragen hoe andere erover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Goofy1978 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:18:
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart)

mischien is dit wat, je kan uitbreiden naar 5.1 van hetzelfde merk dacht ik
Het kleinere broetje de A25 wordt werkelijk de hemel in geprezen door de hifi wereld. Sommige vinden die beter klinken dan speakers van E1000+. Ik denk dat je met de A250 niet verkeerd zit.

http://www.htforum.nl/yab...g3579v1sn7&topic=111189.0

edit: review: http://www.digitaltrends....coustics-a-series-review/

[ Voor 8% gewijzigd door HEY_DUDE op 22-05-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:43:
Drie dingen:
Ten eerste graag je vorige post aanpassen en niet dubbel posten door op die manier telkens je topic te kicken. Puntje twee is dat je toch echt naar speakers moet gaan luisteren om te beoordelen of ze goed klinken, dat haal je niet uit cijfers/foto's/reviews. En als laatste zet ik dit topic naar CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat.
Ik krijg het niet voor elkaar krijg een fout melding voor het veranderen van mijn berichten. En als mod ben je nog al kort in de kar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20
HEY_DUDE schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:17:
[...]
Het kleinere broetje de A25 wordt werkelijk de hemel in geprezen door de hifi wereld. Sommige vinden die beter klinken dan speakers van E1000+. Ik denk dat je met de A250 niet verkeerd zit.
De hype van de A25 is al weer redelijk over. Als je het hele topic op HT Forum leest komen er ook reviews voorbij van mensen die het zeker niet eens zijn met het punt dat de speakers beter zouden klinken dan speakers van duizend(en) euro's. Ik ben overigens één van die personen die een dergelijke review heeft geschreven en de Boston Acoustics direct met zijn Focals vergeleken heeft. Het zijn zeker geen verkeerde speakers voor het geld. Of het je smaak is is dan weer een tweede. De Dali Zensor 1 wordt door velen hier ook gekozen als low budget speaker.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:20:
[...]
Ik krijg het niet voor elkaar krijg een fout melding voor het veranderen van mijn berichten. En als mod ben je nog al kort in de kar!
Ik zou heel graag de foutmelding van een post wijzigen willen zien, want als die er is kan die door worden gestuurd naar de devers.

Bij registratie ben je akkoord gegaan met de voorwaarden die hier gelden en het is mijn volle recht (en taak) men daar op aan te spreken dan wel te sturen. Binnen die subforum hebben we AUD beleid waar de regels betreffende dit forum in staan. Daar staat ook in dat het luisteren naar speakers de enige echt goede manier is om ze te kopen.

Je topic verplaatsen naar Consumentenelektronica Aankoopadvies is mijn volle recht aangezien het binnen Audio en HiFi niet op zijn plek stond. Ik had je topic overigens ook kunnen sluiten vanwege gebrek aan eigen inzet: je dumpt één receiver neer met de vraag of het een goede is. Daar is geen zinnig woord op te zeggen aangezien je geen verdere eisen stelt of neerzet. Geen budget, geen punten waarom je op de PIoneer komt, helemaal niets. En qua speakers zet je alleen een budget neer en een eis dat de speakers "zalig moeten klinken". Dat is mijn inziens niet eens een argument. Dus eigenlijk ben ik nog redelijk coulant. En geef me eens een reden om hele verhalen te posten als jij zelf de moeite niet neemt om wat van inzet te tonen? Het zal toch echt van twee kanten moeten komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:20:
[...]

Je moet je voorstellen dat moderators van bepaalde subfora zeer veel te maken krijgen met mensen die zich niet aan de regels houden en GoT gebruiken als kant-en-klaar-verkoopadvies-bureau. Sommige fora werken wel zo, deze niet. Als je daar veel mee te maken krijgt dan ga je niet voor elke keer een heel uitgebreid, positief, mooi en lief Marry Poppins verhaal typen. Dan hou je het kort en correct. Het zijn ook maar vrijwilligers die meer te doen hebben dan constant mensen wijzen op de regels (de meeste dan :+ ). Daarnaast bevordert het de kwaliteit van het forum niet als mensen constant komen vragen "ik zoek x, is dit goed?". Dan jaag je ook gebruikers weg die interessante input voor het forum kunnen hebben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 13:12
Wat een houding.. Als je hier advies krijgt over je vraagstukje van mensen die er verstand van hebben, dan bewijzen ze jou een dienst. Het is niet je recht ofzo, dus als jij niet de tijd wilt nemen om het beleid en regels goed door te nemen moet je niet verwachten dat je poeslief wordt behandeld.. Uiteindelijk neemt men ook nog de tijd om je advies te geven wat in tig andere topics terug te vinden is als je een uurtje de tijd neemt.
Pagina: 1