Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Case Fan Knipperd Bij Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zij mijn case fan met ledje knippert 1 keer als windows 8 in het inlog scherm komt is dit normaal of ?

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Mijn gok is dat dit komt omdat het powermanagement van Windows start, maar zeker weten doe ik niet.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28

D4NG3R

kiwi

:)

Als het verder niet voorkomt denk ik inderdaad het zelfde als Revertive

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Kan inderdaad wel want de case fans zitten aangesloten op het moederboard wel een raar gezicht als ineens alle fans voor 1-3 seconden uitvallen net of de PC uitvalt

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28

D4NG3R

kiwi

:)

Als het verder niet voorkomt zou ik me er geen zorgen over maken ;) . Toevallig je power management niet op high performance staan? Misschien dat dat nog wat uitmaakt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet al wat het veroorzaakte bij het instaleren van de drivers van mijn moederboard komt automatisch het progamma ai suite mee (progamma om te overclocken etc) deze neemt automatisch de fans over en stelt ze zelf in -.- aangezien ik niks met overclocken te maken wil hebben meteen bios naar optimized defaults gezet en windows opnieuw geinstalleerd (heb de pc toch vandaag in elkaar gezet ) nu is het probleem weg :D
Pagina: 1