Ik heb een Sony CDX-GT424U autoradio gekocht maar ik heb problemen met het aansluiten, althans... mogelijk. Ik heb de autoradio nu aangesloten zodat hij uit gaat bij contact-uit. Je raad het al: dan zijn de voorgeprogrammeerde zenders weg.
Als ik hem aansluit zodat hij aan blijft staan bij contact-uit dan is er geen probleem. Maar omdat het een cliootje is met af en toe accu-leeg problemen leek me de eerste optie veiliger. Toch daarover twee vragen.
Als ik hem aansluit zodat hij aan blijft staan bij contact-uit dan is er geen probleem. Maar omdat het een cliootje is met af en toe accu-leeg problemen leek me de eerste optie veiliger. Toch daarover twee vragen.
- Als je de autoradio uit zet bij de tweede optie (aan bij contact-uit), verbruikt hij dan geen stroom? Behalve dan als je hem vergeet uit te zetten!
- Kan het zijn dat hij bij de eerste optie (uit bij contact-uit) er een draad extra aangesloten moet worden? Helaas zie ik een blauw draadje los zitten. Omdat de stekker/dradenconfiguratie anders is dan de oude radio kan ik er geen touw aan vast knopen!