Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
enne, niet zo ongeduldig he..
Hehe... ongeduldig? Normaal als ik na 5 uur weer kijk staat er meestal wel (zowiezo) 1 reply, maar dat was nu niet het geval dus...Op zondag 10 juni 2001 16:08 schreef Techwarrior het volgende:
quake3 nieuw installeren, en andere drivers proberen (10.80, die doet het meestal prima)
enne, niet zo ongeduldig he..
Dus de 10.80 drivers zijn tot nu toe nog de beste Detonator drivers??
Mot ik wel ff zeker wetenOp zondag 10 juni 2001 16:12 schreef Techwarrior het volgende:
euh... voor de meeste wel geloof ik..
Verwijderd
euh... sorry, was even m'n geest die sprak
www.yahoo.com en dan zoeken op Detonator 10.80...
Meestal heb je wel een reply na een korte tijd, maar niet met zo'n onduidelijk plaatje. Ik zie niet eens een spraylogo! Laat staan een verkeerd sprylogoOp zondag 10 juni 2001 16:10 schreef Copyman het volgende:
Hehe... ongeduldig? Normaal als ik na 5 uur weer kijk staat er meestal wel (zowiezo) 1 reply, maar dat was nu niet het geval dus...
[no offence mode]Op zondag 10 juni 2001 16:15 schreef Kolky het volgende:
[..]
Meestal heb je wel een reply na een korte tijd, maar niet met zo'n onduidelijk plaatje. Ik zie niet eens een spraylogo! Laat staan een verkeerd sprylogo
Klein beetje beter kijken misschien???
[/no offence mode]
Verwijderd
Jah, okee dat is ook wel weer zoOp zondag 10 juni 2001 16:18 schreef Techwarrior het volgende:
inderdaad... het plaatje is mischien wat aan de vage kant... je had mischien beter even een cirkeltje om dat ding heen kunnen tekenen in paintbrush ofzo
Verwijderd
ik ken dat stukje van het level van a tot z en weer terug, en heb dat "ding" nog nooit zien hangen daar
* Copyman kan die map ook wel dromenOp zondag 10 juni 2001 16:27 schreef Techwarrior het volgende:
yep hoort niet... duidelijk
ik ken dat stukje van het level van a tot z en weer terug, en heb dat "ding" nog nooit zien hangen daar![]()
![]()
Dan speel jij denk ik niet op OSP servers?
Verwijderd
misschien ligt het daar aan..
Ik gebruik detonator 12.41 en heb geen problemen(als het er zo mooi uitziet bij mij)
Op maandag 11 juni 2001 00:33 schreef DMaarten het volgende:
Waar zit die fout danIk zie niks..
Okee, okee, ik maak wel ff een cirkeltje om de fout heenOp maandag 11 juni 2001 00:42 schreef DA_GROENTEMAN het volgende:
welke OSP versie gebruik je..
misschien ligt het daar aan..
Ik gebruik detonator 12.41 en heb geen problemen(als het er zo mooi uitziet bij mij)
PS!! Alle textures, die op een muur komen met een ronding erin, daar gaan mijn textures raar doen... BV OOK DIE ZWARTE PLEKKEN VAN DE ROCKETLAUNCHER!
[EDIT!!!]
KIJK 1cm. BOVEN MIJN CROSSHAIR VOOR DE SPRAYLOGO!! DEZE HOORT NOMAAL ZO TE ZIJN:

!!ZONDER DAT ORANJE ER OM HEEN!!
[/EDIT!!!]
Ik heb al heel wat versies bij crtlaltdel.com, ofzoietsOp maandag 11 juni 2001 11:13 schreef Wekkel het volgende:
http://www.reactorcritical.com voor al uw detonators...
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik heb nog niet zitten oc-en, en de temp van de kast kan ook niet te hoog wezen... Want ik heb dit "probleem" niet met mijn viper v770 32mb gehad...Op maandag 11 juni 2001 15:31 schreef GambitRS het volgende:
ziet er uit als een texture scheur of zo? Misschien heb je je video geheugen te ver ge oc'ed? Of is de temp in je kast te hoog?

Nu moet het wat duidelijker wezen
(het is trouwens alleen zo met die textures, als er rondingen iin muren zitten, zoals hier het geval...)
Alle proemn in n drek
Als de kaart standaard draait sluit ik me er volledig bij aan.Op maandag 11 juni 2001 18:35 schreef Bierkameel het volgende:
Dat lijkt me verrot videogeheugen...
Freelance tweaker
Jah, hij drrait standaard jah, maar ik heb hem pas sinds vorige week vrijdag... Weet je wel zeker dat het videogeheuegn dan kapot is?Op maandag 11 juni 2001 18:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als de kaart standaard draait sluit ik me er volledig bij aan.
Hoe kan ik weten dat het videogeheugen kapot is dan?
Verwijderd
ga eens terug naar oudere drivers misschien helpt dat...
Probeer eens een 'oude' detonator. 6.31 ofzo, die werken bij mij ook nog steeds het best, behalve voor DX8 progs zoals 3dm2001. Daar gebruik ik dan weer 12.60 voor.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
dan gaat echt alles doorelkeer niet meer te spelen dus
ik denk dat me voodoo te heet word hij is overklock dus.
Chip surface: 61 graden
Dus daar kan het niet aan liggen... ik had eerst de detonator 12.41 drivers erop staan, nu heb ik de leadtek drivers erop staan... maar dat is nog pcies hetzelfde..
Freelance tweaker
Aye aye captain
En nee d-devil, ik heb nog geen andere kaart... Ik heb net een mailtjew naar de leverancier gestuurd, anders bel ik vandaag nog wel. (naar de leverancier)
Freelance tweaker
die wordt naderhand door osp in bep. plekken in levels op de muur geplakt
alleen dat rendert ie fout
niks om je druk om te maken en al helemaal niet om alles voor te gaan reinstallen
osp update fixt te vanzelf wel
heb je al 99u1?
Waar?Op zaterdag 23 juni 2001 10:15 schreef HitmanWVU het volgende:
Zet vsync eens aan
Verwijderd
na dat ik de color depth op 32 had gezet is het verdwenen
Verwijderd
Want ik heb Matrox G400, Als een spel vastloopt door een verkeerde geheugenadressen (of zoiets de oorzaak weet ik niet precies), krijg ik helemaal vervormde beeld. Het blijft door streepen over hele scherm
Als ik mijn computer weer restart, heb ik alweer dat probleem
Verwijderd
Ik ook.Op maandag 11 juni 2001 18:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als de kaart standaard draait sluit ik me er volledig bij aan.
Idd gewoon een van de (vele) ospbugsOp zaterdag 23 juni 2001 10:07 schreef majic het volgende:
jongens..dat is niks anders dan een net ff verkeerd op de muur gerenderde texture van ORANGE SMOOTHIE ...de makers van OSP, met als logo een zandloper
die wordt naderhand door osp in bep. plekken in levels op de muur geplakt
alleen dat rendert ie fout
niks om je druk om te maken en al helemaal niet om alles voor te gaan reinstallen
osp update fixt te vanzelf wel
heb je al 99u1?
Greetz - Sjeik
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Ik heb de kaart nl. geretouneerd, en ze hebben geen problemen gevonden. En het ligt ook niet aan OSP.