Beste Tweaker,
Ik heb laatst mede dankzij jullie mijn eerste desktop pc gebouwd, deze heb ik naderhand voor een mooi prijsje kunnen verkopen aan een familielid, en ben nu van plan een stevigere PC te gaan bouwen!
Let's go!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 3x 1080P, en alle dagelijkse dingen!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem zal max 1100 euro gaan kosten, excl randapparatuur en Windows 7 (Google eah
) en inc verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb op dit moment 1x een 1080P Monitor van Medion, zal deze week er nog 2 gaan kopen(23,6 inch en 1x vga en 1x DVI) een Turtle Beach P11, een mooi toetsenbordje en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, HDD, CPU, GPU, RAM, MOBO (GEEN SSD! Ik vind dit echt geld weggooien terwijl ik er ook een dikke GPU van kan kopen;))
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope, hoeft niet stil te zijn, heb toch altijd mijn P11 op, case mag een lelijk ding zijn, zie je toch niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nope zoals hierboven aangegeven!
Ga je overklokken?
Nee, omdat oa Haswell er niet perfect voor is, ben aan het wachten op die nieuwe Refresh K cpu, deze wil ik naderhand aanschaffen en dan mijn I5 verkopen:)
Mijn wenslijstje;
Hopend u hiermee voldoende hebben te geinformeerd,
Hartelijk dank!
Ik heb laatst mede dankzij jullie mijn eerste desktop pc gebouwd, deze heb ik naderhand voor een mooi prijsje kunnen verkopen aan een familielid, en ben nu van plan een stevigere PC te gaan bouwen!
Let's go!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 3x 1080P, en alle dagelijkse dingen!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem zal max 1100 euro gaan kosten, excl randapparatuur en Windows 7 (Google eah
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb op dit moment 1x een 1080P Monitor van Medion, zal deze week er nog 2 gaan kopen(23,6 inch en 1x vga en 1x DVI) een Turtle Beach P11, een mooi toetsenbordje en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, HDD, CPU, GPU, RAM, MOBO (GEEN SSD! Ik vind dit echt geld weggooien terwijl ik er ook een dikke GPU van kan kopen;))
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope, hoeft niet stil te zijn, heb toch altijd mijn P11 op, case mag een lelijk ding zijn, zie je toch niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nope zoals hierboven aangegeven!
Ga je overklokken?
Nee, omdat oa Haswell er niet perfect voor is, ben aan het wachten op die nieuwe Refresh K cpu, deze wil ik naderhand aanschaffen en dan mijn I5 verkopen:)
Mijn wenslijstje;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 156,50 | € 156,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X | € 490,41 | € 490,41 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 2 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,94 | € 57,94 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,95 | € 46,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 956,29 | |
Hopend u hiermee voldoende hebben te geinformeerd,