De "betaalbare" versies:
-Dell Venue Pro 11 :Full HD scherm 10,8" scherm
-Asus T100: geen full HD, 10,1"
-Lenovo Miix 2 10 (11 lijkt niet leverbaar) Full HD scherm 10,1"
-Acer Aspire Switch 10 geen full HD, wel de nieuwste atom 3745, 4 leuke stand mogelijkheden.
-Asus T200 ?????? 11,6" geen full hd, aangekondigd in Juni dan nog zoveel maanden voor leverbaar in NL.
De Dell had mijn voorkeur maar de prijs vond ik iets teveel van het goede.
Toen dacht ik: het wordt de Lenovo, maar daar waren problemen mee en werd niet meer verkocht, nu dus gewoon weer verkrijgbaar.
Nu mijn zinnen gezet op de switch 10(processor!) maar ben nog steeds nieuwsgierig naar de T200.
Nog langer wachten en er komt weer iets nieuws aan.......
Voor mij staat wel voorop dat de tablet minimaal 64Gb moet hebben, extra disk is niet echt nodig, 10 uur gebruikstijd prettig, 8 uur moeten we het maar mee doen.
Welke zou jij nu kiezen?
-Dell Venue Pro 11 :Full HD scherm 10,8" scherm
-Asus T100: geen full HD, 10,1"
-Lenovo Miix 2 10 (11 lijkt niet leverbaar) Full HD scherm 10,1"
-Acer Aspire Switch 10 geen full HD, wel de nieuwste atom 3745, 4 leuke stand mogelijkheden.
-Asus T200 ?????? 11,6" geen full hd, aangekondigd in Juni dan nog zoveel maanden voor leverbaar in NL.
De Dell had mijn voorkeur maar de prijs vond ik iets teveel van het goede.
Toen dacht ik: het wordt de Lenovo, maar daar waren problemen mee en werd niet meer verkocht, nu dus gewoon weer verkrijgbaar.
Nu mijn zinnen gezet op de switch 10(processor!) maar ben nog steeds nieuwsgierig naar de T200.
Nog langer wachten en er komt weer iets nieuws aan.......
Voor mij staat wel voorop dat de tablet minimaal 64Gb moet hebben, extra disk is niet echt nodig, 10 uur gebruikstijd prettig, 8 uur moeten we het maar mee doen.
Welke zou jij nu kiezen?