Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:16
De "betaalbare" versies:

-Dell Venue Pro 11 :Full HD scherm 10,8" scherm
-Asus T100: geen full HD, 10,1"
-Lenovo Miix 2 10 (11 lijkt niet leverbaar) Full HD scherm 10,1"
-Acer Aspire Switch 10 geen full HD, wel de nieuwste atom 3745, 4 leuke stand mogelijkheden.
-Asus T200 ?????? 11,6" geen full hd, aangekondigd in Juni dan nog zoveel maanden voor leverbaar in NL.

De Dell had mijn voorkeur maar de prijs vond ik iets teveel van het goede.
Toen dacht ik: het wordt de Lenovo, maar daar waren problemen mee en werd niet meer verkocht, nu dus gewoon weer verkrijgbaar.
Nu mijn zinnen gezet op de switch 10(processor!) maar ben nog steeds nieuwsgierig naar de T200.
Nog langer wachten en er komt weer iets nieuws aan....... 8)
Voor mij staat wel voorop dat de tablet minimaal 64Gb moet hebben, extra disk is niet echt nodig, 10 uur gebruikstijd prettig, 8 uur moeten we het maar mee doen.

Welke zou jij nu kiezen?

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:20
Zelf ga ik voor de Acer switch 10 vanwege de stand mogelijkheden en de lage prijs. Als je graag full-HD wilt zonder veel te betalen loont het misschien ook om naar de HP omni 10 te kijken, die moet er ook in 64GB uitvoering zijn. Dat ik die niet wil is omdat hij niet makkelijk overeind te plaatsen is zonder case, voor mij toch echt een vereiste.

• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11 08:26
Bedenk even wat je ermee wilt gaan doen en wat je daaraan wilt uitgeven. Als het een bankding surf geval word; niet al te veel geld in steken. Wil je mobiel kunnen werken / kleine spelletjes spelen; ga voor een apparaat met hardware die de resolutie fatsoenlijk kan aansturen. 1080p Is erg leuk om naar te kijken zolang het niet de snelheid van het apparaat beïnvloed... en geloof me, command and conquer ziet er beter uit op een scherm dat het native draait i.p.v. upscaling ;).

Heb zelf een T100 voor schoolwerk / een klein spelletje. Voor bank browsen gebruik ik toch liever mijn Galaxy Note (samsung phablet). Vergelijk de hardware, neem een kijkje in een techno-zaak, etc.

• ebk71
Tijmen007 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:39:
Heb zelf een T100 voor schoolwerk / een klein spelletje. Voor bank browsen gebruik ik toch liever mijn Galaxy Note (samsung phablet). Vergelijk de hardware, neem een kijkje in een techno-zaak, etc.
Voor mij zelf staat al wel vast dat het de switch 10 gaat worden. De prijs is leuk, en de schermopties lijken mij wel erg handig. Ik was ook gewoon beetje benieuwd waar anderen voor kiezen. Het T100 topic loopt best aardig maar voor de venue 11 pro is hier niet heel veel interesse lijkt het.

• kwajoep
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 11:36
Ik mis de Lenovo thinkpad 10

Verwijderd

ebk71 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:
[...]

Voor mij zelf staat al wel vast dat het de switch 10 gaat worden. De prijs is leuk, en de schermopties lijken mij wel erg handig. Ik was ook gewoon beetje benieuwd waar anderen voor kiezen. Het T100 topic loopt best aardig maar voor de venue 11 pro is hier niet heel veel interesse lijkt het.
Ik heb zelf een venue 11 pro i3.
Gebaseerd op mijn eigen ervaring moet ik zeggen dat het gebrek aan interesse terecht is. Ze zijn duur en Dell heeft de quality control absoluut niet op orde.

• ebk71
Heb je gelijk in, was ik ook wel net als de T200 in geruchten tegengekomen, maar de prijs is onduidelijk(ik denk vrij hoog) en ik gok op 2 maanden wachten voordat deze hier verkrijgbaar is.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:57

ilm

Sorry voor de bump. Ik ben al even op zoek naar een goede tablet en was aan het wachten op de T200. Maar nu deze er is overtuigde ie me niet helemaal.

Even een klaagzang. De thinkpad 10 lijkt me fantastisch:
- fullhd+ scherm
- full windows 8.1 64bit (denk lichte games. tales of monkey island, deponia, etc.)
- digitizer+pen included
- 4gb geheugen
- 128 gb storage etc.
http://shop.lenovo.com/us/en/tablets/thinkpad/thinkpad-10/

Voor slechts 440 euro + ~10% sales tax, maar enkel in de US...
Hier kost dezelfde uitvoering dan weer 990 euro (en de goedkoopste versie op pricewatch 660 euro)
http://shop.lenovo.com/nl...thinkpad-10/#tab-reseller

Bijna het dubbele, echt klote. Een betrouwbaar iemand die naar de US gaat in het kort ? :-) Enfin, /einde klaagzang. Zal wel eens naar de T200 gaan kijken wanneer ie hier in de winkel ligt.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 15:45

Wailing_Banshee

You're Next

ilm schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:03:
Sorry voor de bump. Ik ben al even op zoek naar een goede tablet en was aan het wachten op de T200. Maar nu deze er is overtuigde ie me niet helemaal.

Even een klaagzang. De thinkpad 10 lijkt me fantastisch:
- fullhd+ scherm
- full windows 8.1 64bit (denk lichte games. tales of monkey island, deponia, etc.)
- digitizer+pen included
- 4gb geheugen
- 128 gb storage etc.
http://shop.lenovo.com/us/en/tablets/thinkpad/thinkpad-10/

Voor slechts 440 euro + ~10% sales tax, maar enkel in de US...
Hier kost dezelfde uitvoering dan weer 990 euro (en de goedkoopste versie op pricewatch 660 euro)
http://shop.lenovo.com/nl...thinkpad-10/#tab-reseller

Bijna het dubbele, echt klote. Een betrouwbaar iemand die naar de US gaat in het kort ? :-) Enfin, /einde klaagzang. Zal wel eens naar de T200 gaan kijken wanneer ie hier in de winkel ligt.
Het verschil zit hem in de Windows versie. Die op de US site zijn Windows 8.1 met Bing, die op de NL site zijn Windows 8.1 Pro. Het verschil is dan $619 (4Gb, 64Gb) vs €906 (4Gb, 64Gb).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ilm

ilm

Had al een vermoeden. Maar het is niet dat we hier de keuze krijgen... en dan nog dat is dan 406 euro extra voor de pro versie van windows.

Maar goed, gaan nog even wachten op de acer switch 10 hd. Met de huidige kandidaten is altijd wel iets dat me niet zint :)
- lenovo miix 2
- acer switch 10
- asus t100
- asus t200

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 15:45

Wailing_Banshee

You're Next

Helaas hebben al die kandidaten maar 2Gb geheugen... En ik vind dat 1920x1200 scherm wel erg fijn...

(ik had de Lenovo Thinkpad 10 nog niet opgemerkt....)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ilm

ilm

Tja, voor mij ook allemaal:
- full windows 8, lang meegaan (intel atom baytrail), minstens 10inch, wacom, goed scherm (1080p is genoeg), type cover, >=64gb storage, 2gb maar liefst 4gb ram

voor <500 euro :)
Wie weet binnen 5 jaar ofzo

Nu heb ik men hoop gericht op de acer switch 10 hd die het er dichtste kan bijkomen.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 08:52

Croga

The Unreasonable Man

Ik zou serieus eens op de tweedehands markt gaan kijken.... Aangezien de markt voor dit soort apparaten nog maar heel klein is, zijn ze tweedehands heel erg betaalbaar (zeg ik na frustratie dat er maar heel weinig kopers zijn voor dit soort apparaten ;)

Ikzelf probeer al twee maanden mijn Asus Transformer Book kwijt te raken. De specs zijn heel wat beter dan wat hier staat (4GB, Core i5, Full HD scherm, 128GB SSD én 500GB HDD) maar meer dan 500 euro verwacht ik er niet voor te gaan krijgen.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-11 12:36
Inmiddels is de T200 prima verkrijgbaar:
pricewatch: Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver

De Lenovo is overigens niet te vergelijken met de T200/Switch 10 want het heeft geen toetsenbord. Er is wel een "keyboard dock" maar dan zit het scherm altijd in dezelfde hoek aan het keyboard vast.. en die kost ook weer $129.

Ik twijfel tussen de Switch 10 en de T200. Bij de Switch 10 betaal je €400 maar krijg je geen USB3.0. Reden om dit product te boycotten aangezien de hardware gewoon USB3.0 ondersteund. Het is dus geen kostenbesparing geweest.

edit: de T200 heeft een frontcam, USB3, iets groter scherm, grotere accu. Nadeel is dat de tablet zelf 200 gram zwaarder is dan de Switch 10. Die heeft als voordeel op de T200 naast het gewicht de 64GB. Ik vind dat niet zoveel uitmaken, 32/64. Daarvoor is er een Raspberry met een 1TB hdd op de router aangesloten.

Beste voor mij dus even naar de Mediamarkt/BCC en voelen of de T200 te zwaar is..

[ Voor 23% gewijzigd door Jazco2nd op 24-08-2014 20:48 ]

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 17:28

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik ben in bezit van de T200 incl de 500gb in de docking. Het gewicht valt wel mee, maar is zeker geen licht gewicht. Ik reis ook veel, en het formaat is echt perfect, persoonlijk vind ik zelf de resolutie perfect voor dit IPS scherm.

Fullhd content word makkelijk afgespeeld, start snel op en de batterij duur is meer dan goed. Wat ik ook belangrijk vind is dat de T200 een zeer goed bereik heeft met wifi, zelfs beter dan mijn lenovo Y500, niet heel onbelangrijk zeker op vliegvelden en hotels.

• ilm

ilm

Bedankt voor de info. Zo een 2in1 lijkt mee ook veel handig voor steam streaming. Heb je dat toevallig getest ? Heb nooit problemen gezien in gewicht en grootte (tot 12 inch), zolang het niet voor op de bus is. Heb hem nog niet gezien hier in de mediamarkt, België

Had de nieuwe aspire switch 10 geen full HD ? Kan deze nergens vinden
pricewatch unsorted: Acer Convertible Aspire Switch 10 SW5-012-18Z0 Z3735F/10-1"/2/32GB+500GB/W8.1 Bing

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 08:36

icecreamfarmer

en het is

Surface is te duur?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat de originele topicstarter allang een tablet heeft gekocht. Mocht er nog behoefte zijn aan discussie over het een of ander, dan kan iemand een apart topic starten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.