Alpha PEP66 en mobo

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31
Die alpha pep66 schijnt heel goed te koelen en is nog stil ook. Het enige nadeel is dat ie niet op elk mobo past. Wie heeft zo een ding en op welk moederbord en is ie stil?

ps. volgens mij is die alpha pep66 de enige oplossing voor een 1.4 ghz (behalve waterkoeling enzo).

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Op zondag 10 juni 2001 12:16 schreef marteltor het volgende:

ps. volgens mij is die alpha pep66 de enige oplossing voor een 1.4 ghz (behalve waterkoeling enzo).
Ben ik het niet mee eens er zijn heel veel merkloze fans die ook heel goed koelen maar die worden nooit meegenomen in die tests. Ik heb een merkloze koeler op mijn amd 1333 32graden 48 stressed.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

ThermoEngine V60, GlobalWin series, Swiftech's, OCZ coolers en nog VEEEEL meer andere opties die nog over het algemeen BETER koelen dan de Alpha's

• marteltor
ok, ik heb net nog ff tomshardware afgezocht, en die noise control silverado is ook heel goed

• marteltor
Op zondag 10 juni 2001 18:47 schreef Hiro Shima het volgende:
ThermoEngine V60, GlobalWin series, Swiftech's, OCZ coolers en nog VEEEEL meer andere opties die nog over het algemeen BETER koelen dan de Alpha's
ik wil geen herrie

Verwijderd

Ik heb zon pep66 ,maar een ding kan ik je zeggen .....stil is ie echt niet.
Maar daarvoor koelt ie ook als een gek.:)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
Heb hier de PEP met delta koeler en dat ding maakt een takke herrie maar houd mijn tb 1,33@1,4 op 35graden idle en 39stressed. Dus brute koelmogelijkheden voor een luchtkoeling.

| I've got permission to color outside the lines |

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Onderstaande config nu zo aan het werk in windows is 31, ding is zeer bruut, moest hem alleen modden

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb ook een PEP zat eerst ys-tech fan op die gigantische klereherrie maakte maar heb er een 80x80 mm Sunon op weten te fabrieken en nu is ie muisstil 8-)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• BenJoep
  • Laatst online: 23-08 23:06
Op zondag 10 juni 2001 23:05 schreef Ener-G het volgende:
ik heb ook een PEP zat eerst ys-tech fan op die gigantische klereherrie maakte maar heb er een 80x80 mm Sunon op weten te fabrieken en nu is ie muisstil 8-)
En hoe past dat in je kast ;)

| I've got permission to color outside the lines |

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zondag 10 juni 2001 23:25 schreef Genotix het volgende:

[..]

En hoe past dat in je kast ;)
zo: >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod2.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1