Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Redirect op Android gaat naar default browser ipv huidige

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Hallo,

Wanneer je wordt geredirect door de browser kun je er voor kiezen om de flow te volgen middels een andere / default browser. Dit wil ik graag uit hebben omdat je de sessie/cookies niet meer onthoud en dingen als orderinformatie niet worden afgerond na betalingen bijvoorbeeld met een externe payment serivce provider.

Nu kan met javascript dit wel worden afgevangen, nadeel is dat dit niet werkt als je javascript uit hebt staan.

Ik vroeg me af om de browser selectie keuze uitzet? (Met default browser zie je deze helemaal niet, en ga je automatisch naar default browser).

Helaas krijg ik bij het zoeken hiervan weinig informatie betreffende selectie. Meeste info gaat over je device veranderen, maar niet wat je er als website tegen kan doen. Er is wel iets van de Java api, maar aangezien het om een website gaat is het niet erg relevant :P.

Nu hoef ik geen kant en klare oplossing, maar ik denk dat ik in de verkeerde richting zoek. Iemand enig idee? :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:38
Volgens mij kun je de standaard apps niet instellen nadat je een keer op 'dit altijd doen' hebt gedrukt. Wel kun je je app voorkeuren resetten waarna je weer het menu krijgt met de keuze voor een app. Dat kun je doen voor je browsers waardoor je kunt kiezen welke er gebruikt moet worden.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Ronald8 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:05:
Volgens mij kun je de standaard apps niet instellen nadat je een keer op 'dit altijd doen' hebt gedrukt. Wel kun je je app voorkeuren resetten waarna je weer het menu krijgt met de keuze voor een app. Dat kun je doen voor je browsers waardoor je kunt kiezen welke er gebruikt moet worden.
Thx voor je antwoord: Kun je dit ook bepalen aan de web-kant? want ik kan dit niet instellen voor de bezoekers ;). Het is nogal belangrijk dat de bezoekers hun "sessie" afmaken.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Dreeass
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-12-2023
Hoe redirect je de gebruiker naar een andere pagina?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

gitaarwerk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Thx voor je antwoord: Kun je dit ook bepalen aan de web-kant? want ik kan dit niet instellen voor de bezoekers ;). Het is nogal belangrijk dat de bezoekers hun "sessie" afmaken.
Nee, dat kan niet. Maar ik hoop dat de meeste mensen hun default app voorkeuren niet vernaggeld hebben. Als ze dat wel hebben, zal jou site een van de vele sites zijn die bij hen niet werken. Dus maak je geen zorgen.

日本!🎌

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 23:20
en je redirect in een iframe laden?
Pagina: 1