Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skill0wnya
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-04 13:29
Hallo

[ Voor 155% gewijzigd door skill0wnya op 29-11-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Je zal moeten uitsluiten wat het nu precies is: je videokaart of je beeldscherm.
Heb je de mogelijkheid om de laptop aan te sluiten op een losse monitor? En zoja, heb je dan ook het probleem op de losse monitor?

Heb je het probleem ook op de monitor, dan is het zeer waarschijnlijk je videokaart. Als deze vast zit op je moederbord heb je pech. Deze zijn in princiepe niet te vervangen.

Heb je het probleem enkel op het laptop scherm en niet op de losse monitor, dan ligt het aan het scherm. Een scherm is meestal wel los te vinden en kan vervangen worden. Maar hiervoor moet je wel enigzins handig zijn. En goed kunnen googlen. Een los scherm vinden wat geschikt is kan soms nog wel een flinke klus zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Nemesizz

Untouchable

Gezien een ferme tik op de laptop het probleem 'oplost' denk ik aan een los contact ergens (van het scherm).

Als het alleen de videokaart is/was dan zou een tik op de laptop niet helpen en zou de boel gewoon vastlopen/crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21
ik denk dat de monitor kabel los zit.

hiervoor moet je de laptop open maken. om deze kabel weer vast te maken.

YouTube: demontage pour remplacement fiche jack DC power sur ASUS X53S partie 1
lijkt er op dat hij onder het toetsenboard zit op 7:18 van het filmpje zie hem zetten (goud kleurig,boven de toetseboard aansluiting)

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skill0wnya
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-04 13:29
Oke hartelijk dank allemaal ik zal proberen om de laptop op een monitor aan te sluiten om te kijken of hij het zelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Nemesizz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:10:
Gezien een ferme tik op de laptop het probleem 'oplost' denk ik aan een los contact ergens (van het scherm).

Als het alleen de videokaart is/was dan zou een tik op de laptop niet helpen en zou de boel gewoon vastlopen/crashen.
Kan natuurlijk ook dat een contactje van de GPU ook niet helemaal goed vast zit/lekker is. Ikzelf vermoed ook het scherm. Maar met 100% zekerheid durf ik dat niet als oorzaak aan te wijzen.
Vandaar ook mijn tip om zaken uit te sluiten.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1