Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar de Kef R300, fijne speakers met een goed geluid en een uiterlijk wat prima in mijn interieur past. Nu zie ik dat ze al maanden dezelfde prijs hebben, waar ik verwacht had dat ze in de loop van de tijd wel iets goedkoper zouden worden. Nu zou ik, voordat ik in een winkel ga onderhandelen, graag horen of er hier mensen zijn die deze speakers tegen een lagere prijs dan € 595,00 hebben aangeschaft, zodat ik weet of er überhaupt iets mogelijk is.

Okidoki: Alles komt goed,ooit!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een speaker lijn zit vaak jaren in het assortiment en de prijzen fluctueren maar weinig naar mijn mening. Het verbaasd mij eigenlijk niet dat je lang dezelfde prijs ziet. Als je diverse producten koopt, kun je altijd wel wat onderhandelen. En bij diverse zaken informeren natuurlijk.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

R300 is een mooie speaker, ik zou gewoon een offerte aanvragen hier bijvoorbeeld: http://hificorner.nl/speakers/boekenplank/kef-r-300

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

JT

VETAK y0

Even wachten tot juli, heb je meestal uitverkoop.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Dank je wel voor de reacties, ik zal eens voorzichtig rond gaan vragen. Ik heb geen haast, dus wachten tot juli is ook geen probleem. ;-)

Okidoki: Alles komt goed,ooit!