Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beeld opnemen IP-cam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet in welk forum dit geplaatst moest worden, dus als het verkeerd staat, excuses hiervoor alvast.

Ik ben opzoek naar een IP-camera die buiten gemonteerd moet worden. Nu heb ik er al wel een aantal gevonden die mij wel aantrekken qua functionaliteiten:

voorbeeld: http://www.foscam.nl/inde...lypage.tpl&product_id=169

Nu vraag ik mij echter alleen het volgende af. Hoe kan ik zo'n ding zo instellen, dat hij ook direct opneemt en de beelden bijvoorbeeld 24uur bewaard en deze dan wegschrijft op de nas?

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:35

allure

Titaan fase 2/3

ALS de camera de functionaliteit heeft, kan deze bijvoorbeeld naar een FTP of share schrijven.
Ik heb verschillende Axis camera's, deze kunnen dit in ieder geval wel.

Je zult even moeten kijken of de software de functionaliteit heeft.

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:05

Freedive

] Ken sent me _

Verwijderd

Topicstarter
Er staat hier een Qnap TS-410, die volgens de specs deze functionaliteit inderdaad zou moeten hebben.
Ik neem aan dat ik dan gewoon met het IP-adres van de camera, de camera kan toevoegen binnen de Surveillance Station van Qnap? Is dan nog wel gewoon het ipadres zelf met de interface van de camera zelf toegankelijk?

Wij willen namelijk wel extern het ip adres kunnen benaderen, maar dan niet de surveillance station want die blijft intern. Kan dit?

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Als je geen poorten wilt doorverwijzen naar je NAS kun je de poort van je camera doorverwijzen op je router naar je ip-camera toe.

De q-nap zal waarschijnlijk wel een interface (en wellicht apps voor je telefoon) hebben waarmee je mooi de beelden kunt zien en de events ( Android iOS )

[ Voor 24% gewijzigd door Freedive op 22-05-2014 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toppie! Enorm bedankt voor de hulp.

Er is een budget tot 200 EU (met kleine speling), is er een camera die aan te raden is?

Behoeften:
- Buiten camera
- Bewegingssensor
- Ethernet, (wi-fi optioneel, niet noodzakelijk. PoE is ook geen vereiste)

Voor de rest, moet het uiteraard een goede, stabiele cam zijn. De camera die ik als link bijvoegde in de eerste post voldoet aan de behoeften, alleen heb ik geen verstand van goede camera's en geef ik liever iets meer uit voor een beter (qualiteit) camera. Iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast.

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Zelf heb ik gewerkt met een wat oudere Foscam; FI8905W Die bevallen prima zijn stabiel en kunnen tegen het Nederlandse weer. Het voetje is alleen beetje gammel, maar tot nu toe hangen ze al 2+ jaar.

Kwaliteit van deze nieuwe editie, geen idee even op youtube kijken ?
YouTube: FI9805W+

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
haha Youtube had ik al gezien idd. Ik bedoelde ook geen beeldkwaliteit, maar meer overal-kwaliteit.

Ziet er alsnog prima uit. Het is niet zozeer een beveiliginscamera, waar die overigens als 2e behoefte wel voor gebruikt gaat worden.

Het doel is om deze voor de deur te hangen van ons pand zodat we klanten kunnen zien als deze aanbellen. Iedere werknemer zou dan met de snelkoppeling naar het IP-adres kunnen zien wie het is.

Bedant!

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Wat dan denk ik wel belangrijk is om even te kijken wat voor lens erop zit en of deze niet alles te dichtbij haalt. Zou je even moeten uitzoeken, http://www.foscam.nl/index.php/winkel/lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Hij wordt iets hoger van boven af naar beneden gefilmt. Dus je ziet niet exact wie het is, maar wel wie het is:P
Pagina: 1