Moderatie [prijsfout] Asus ultrabook, 699 bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 460 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Zoals wellicht bij enkele Tweakers bekend is er sprake van een fout bij Bol.com omtrent twee laptops.
Hier is een levendig topic over, maar wanneer er gepolst wordt of er interesse is in het gezamelijk opstaan tegen Bol.com, welke zich achter haar algemene voorwaarden verschuilt, dan wordt er direct gemod en worden reacties verwijderd. Nogal een vreemde actie in mijn ogen, bij een vergelijkbare fout bij Dell werd er wel een dergelijke actie toegestaan, zowaar ook nog met succes.
Het verzoek om Tweakers toe te staan (te polsen) om verdere acties te ondernemen op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Het is duidelijk dat meerdere Tweakers alles er aan hebben gedaan om navraag te doen over de laptop(s) en hierbij keer op keer bevestigd hebben gekregen dat de prijs de juiste prijs is en dat men de laptop gewoon geleverd zou krijgen.

In voorgaande topics is er altijd meer dan genoeg ruimte geweest om dit soort zaken te bespreken, waarom nu niet? Wat heeft Tweakers te verliezen indien er een dergelijke discussie gevoerd wordt?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is gajus26 allang verteld dat we in overleg zijn hierover, en dat hij geduld moet hebben. Een topic op de verkeerde plek plaatsen (dit gaat over de FrontPage) om dit door te drukken is niet de bedoeling, gewoon afwachten hebben tot we overleg gehad hebben. Zo moeilijk is dat toch niet? En de wereld vergaat ook niet als men even moet wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 22-05-2014 01:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Geduld hebben, en niet ongeduldig topics gaan openen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 22-05-2014 07:49 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.