Heren,
Om maar mee af te trappen, hardware technisch gezien heb ik twee linkertenen.
Dat gezegd hebbende.
Ik wil een SSD aan gaan schaffen, ik denk zelf aan iets van 120GB. Maar alleen bij het openen van de prijswatch raak ik al verward. 2x (naar mijn idee) dezelfde SSD maar de één met toevoeging desktop kit en de ander zonder. De ene is dan ook een tientje duurder. Wat is het verschil?
pricewatch: Samsung 840 series EVO Desktop kit 120GB
pricewatch: Samsung 840 EVO 120GB
Prijstechnisch vindt ik zo rond de €80 een keurig prijsje.
Wat wil ik er mee doen?
Eenvoudig, afgaande op de duizelingwekkende snelheden die bereikt worden wil ik mijn OS (Windows 7) overzetten, Photoshop CS 6 en Lightroom erop laten draaien. Kan dit zomaar?
Aangezien ik dus niet echt (echt niet!) handig ben moet ik het door de lokale computerboer in elkaar laten zetten.
Ik hoor graag jullie tips tricks en suggesties!
Om maar mee af te trappen, hardware technisch gezien heb ik twee linkertenen.
Dat gezegd hebbende.
Ik wil een SSD aan gaan schaffen, ik denk zelf aan iets van 120GB. Maar alleen bij het openen van de prijswatch raak ik al verward. 2x (naar mijn idee) dezelfde SSD maar de één met toevoeging desktop kit en de ander zonder. De ene is dan ook een tientje duurder. Wat is het verschil?
pricewatch: Samsung 840 series EVO Desktop kit 120GB
pricewatch: Samsung 840 EVO 120GB
Prijstechnisch vindt ik zo rond de €80 een keurig prijsje.
Wat wil ik er mee doen?
Eenvoudig, afgaande op de duizelingwekkende snelheden die bereikt worden wil ik mijn OS (Windows 7) overzetten, Photoshop CS 6 en Lightroom erop laten draaien. Kan dit zomaar?
Aangezien ik dus niet echt (echt niet!) handig ben moet ik het door de lokale computerboer in elkaar laten zetten.
Ik hoor graag jullie tips tricks en suggesties!