Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dell XPS 14Z beeld blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:47
Hallo Tweakers,

Ik heb net mijn dell xps 14z opnieuw geinstalleerd. Alles verliep uitstekend. Ik heb een schone installatie van windows 8.1 uitgevoerd en alles verliep vlekkeloos. Alleen het leek mij verstandig om nog even de laatste drivers van dell.com af te halen zodat in ieder geval alle hardware ook de juiste drivers (bios/video/lan etc.) had draaien. Nadat ik dat gedaan had, heb ik de laptop opnieuw geprobeerd op te starten (inmiddels vanaf de installatie de 3e of 4e keer en altijd zonder problemen). Alleen tot mijn stomme verbazing doet hij niets meer... Hij maakt nog veel herrie (de dvd drive, waar de windows 8 dvd nog in zit), het aanknopje brand. Maar het beeldscherm blijft volledig zwart...

Ik heb geprobeerd om de laptop aan te zetten met de FN toets in te drukken. Ik heb het geprobeerd met FN + ESC, maar niks werkt... Oftewel ik zit een beetje met mijn handen in het haar... Heeft iemand een idee?

Alvast ontzettend bedankt!!

Update 26-5-2014:
Na vele dingen zelf geprobeerd te hebben (Bootable usb/stroom er af/ Functie toetsen om bios) op te starten etc. Besloten om contact op te nemen met de DELL helpdesk. Zij hebben vandaag de laptop opgehaald ter garantie (laptop is 280 dagen oud).

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver87 op 26-05-2014 21:34 ]