Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srwarps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 18:46
Sinds ik vorige week een nieuwe 4G-abonnement van KPN heb (hiervoor had ik Vodafone), moet ik elke keer handmatig WiFi aanzetten. Zodra mijn Note 3 buiten het bereik van WiFi is, selecteert hij standaard 4G. Dit wil ik niet ivm mijn data-bundel.
Wie o wie weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
Tnx!

Syl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 00:19
Zet je de automatische netwerkwissel maar uit bij wifi instellingen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srwarps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 18:46
Deze staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabriel1949
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik kom er zelf niet helemaal uit: het blijkt zonder dat je het ziet en weet dan men note automatisch overschakelt van WiFi naar upc ......... en ik moet dan hebben KPN mobiel
Kortom hij verwijderd nu voor de 2e keer mijn instelling naar upc.... en dat is rot, want in geval van nood onderweg mis je dus de verbinding.

Raar is wel nu ik dat uitzoek: op het scherm staat bij aangaan van het scherm KPN

wie weet hoe dit kan! a.u.b.

Want het mag en kan niet zo zijn dat mijn Ziggo abonnement voor Internet en TV (al heel lang hetzelfde en Ziggo oude gebied) dit het mobiel netwerk uitschakelt

In huis heb ik dus WiFi en wordt dus gebruikt voor Tablet S (die werkt goed T-Mobile) en de Note 3 is KPN en schakelt dus uit

Het gaat mij om hoe het probleem ontstaat! Waardoor kan dat ....!