Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wilde graag beginnen met minen. Heb 2 weken terug een Bitmain 2GH USB bestelt om een beetje het een en ander te leren.
Ik wil dus nu wat groters kopen, was van plan twee S1 miners te kopen bij https://www.bitmaintech.com/ voor 0. 862 BTC. Maar ik heb een beetje rondgekeken tussen de topics en zag dat het niet meer rendabel zou zijn omdat de difficulty zo snel stijgt. Is dit waar ? En wat kan ik dat beter kopen ? Een paar videokaarten en een Litecoin mining rig bouwen?
Graag jullie mening.

Groeten,
Scar-Face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:46:
Hallo allemaal,

Ik wilde graag beginnen met minen. Heb 2 weken terug een Bitmain 2GH USB bestelt om een beetje het een en ander te leren.
Ik wil dus nu wat groters kopen, was van plan twee S1 miners te kopen bij https://www.bitmaintech.com/ voor 0. 862 BTC. Maar ik heb een beetje rondgekeken tussen de topics en zag dat het niet meer rendabel zou zijn omdat de difficulty zo snel stijgt. Is dit waar ? En wat kan ik dat beter kopen ? Een paar videokaarten en een Litecoin mining rig bouwen?
Graag jullie mening.

Groeten,
Scar-Face
De prijs van een S1 is inmiddels al gedaald tot 0.431 BTC. Mijn advies: koop bitcoins i.p.v. investeren in deze aparatuur. Je betaald je blauw aan energiekosten en de difficulty van BTC gaat zo rap omhoog dat het vaak onmogelijk is om als Nederlander hier winst mee te maken. Idem voor LTC.

En mocht je toch zo'n S1 willen aanschaffen, denk aan de importkosten. Die kunnen je ROI nog sterk beïnvloeden.

[ Voor 5% gewijzigd door nanoChip op 21-05-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus je kan volgens jou met geen een coin meer winst maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:44:
Dus je kan volgens jou met geen een coin meer winst maken?
Ik acht de kans nihil dat je met een van de tweede genoemde coins winst gaat maken. En mocht je wel de ROI behalen dan is je S1 vrijwel niets meer waard. Het geld investeren in een van de twee coins en hopen dat de prijs omhoog gaat is denk ik rendabeler. Maar doe dit alleen met geld wat je ook echt kunt missen als het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe kom je precies tot het besluit om honderden euro's te willen investeren in iets waar je blijkbaar eigenlijk niks vanaf weet? Nee serieus, ik snap hier écht niks van. Een grafiekje van de difficulty opzoeken is al te veel gevraagd zo lijkt het.