Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Adviezen voor Zilver 50" TV €700,- (met WK aanbieding?)

Pagina: 1
Acties:

• Yasna72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 04:54

Yasna72

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Topicstarter
Hallo,
Ik ben op zoek naar een TV van minimaal 50 inch voor maximaal €700. In de pricewatch zie ik dat die op dit moment niet minder dan €750,- kosten, maar ik hoop dus binnenkort op mooie WK aanbiedingen.
Adviezen voor 47 inch TVs zijn eventueel ook welkom, indien die in bepaalde opzichten veel beter zullen zijn.

Het liefst heb ik er één met een mooi, strak zilverkleurig design en voetstuk om bij het huisinterieur te passen.

Ik heb helaas vrijwel geen verstand van de verschillende soorten TV's en hun huidige specificaties, dus ik weet verder niet zo goed waar ik zoal op moet letten.
Ik wil er vooral graag ooit PS4 op kunnen spelen, waarbij ik begrepen heb dat voornamelijk een lage input lag van belang is.
3D weergave en/of smart features zijn van minder groot belang voor mij.

Op dit moment is mij, vooral qua design, de Sony KDL-50W656A Zilver op het oog gevallen, maar volgens reviews is het ook een geschikte game tv.

Ik hoor graag van jullie of dat bijvoorbeeld een goede keuze zou zijn en of jullie al op de hoogte zijn van gerelateerde WK aanbiedingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Yasna72 op 21-05-2014 16:37 ]

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 13:06
Kleine tip. WK aanbiedingen bestaan nagenoeg niet. Ik zou wachten tot ná de zomer, juist dan gaan na dit soort grote evenementen prijzen weer omlaag.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De genoemde W6 van Sony is op zich een erg goede TV. Maar met een 50 inch model doet het 50 Hz paneel de beeldkwaliteit geen goed en zou ik dat niet aanraden. Te veel motion blurring.

• Yasna72

Yasna72

Topicstarter
Brammos85 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:51:
Kleine tip. WK aanbiedingen bestaan nagenoeg niet. Ik zou wachten tot ná de zomer, juist dan gaan na dit soort grote evenementen prijzen weer omlaag.
Interessant. Geen tip is (te) klein wat mij in dit geval betreft. Erg bedankt ervoor.
S1NN3D schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:21:
De genoemde W6 van Sony is op zich een erg goede TV. Maar met een 50 inch model doet het 50 Hz paneel de beeldkwaliteit geen goed en zou ik dat niet aanraden. Te veel motion blurring.
Okey, bedankt. Wat als ik nou niet moeilijk doe over de kleur en design. Welke 47-50" TV zou jij mij dan aanraden voor rond de, laten we zeggen, €750,-

Ook misschien iets om bij te melden is dat er weinig (natuurlijk) lichtinval is in mijn woonkamer. Weet niet of dat veel uitmaakt voor de type scherm.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
In de aanbieding bij Conrad http://www.conrad.nl/ce/n..._campaign=36780&insert=9J

Heeft wel een goede review, of hij ook geschikt in om te gamen met PS4 is mij onbekend.

Hier de reviews: Vier 46"-tv's rond de 500 euro: kijken voor een schijntje waarbij wel wordt vermeld dat de 46'' versie weinig inputlag heeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Ernemmer op 21-05-2014 21:53 ]

• Yasna72

Yasna72

Topicstarter
Bedankt voor het linkje naar die reviews Fable. Ik heb er het één ander van kunnen opsteken.
Wat mij vooral opviel was iemand zijn opmerking in de comments over input lag en dat volgens hem "de enige fabrikant die sinds kort wel een goede (sub 20 ms) input lag kan leveren Sony is met zijn W series van tv's."
Dus dan denk ik dat, wat dat betreft, ik niet eens zo verkeerd zat met mijn aanvankelijke ingeving voor de Sony KDL-50W656A Zilver
Maar volgens D vd V heeft die dus te veel motion blurring door het 50 Hz paneel op 50 inch.
Daarom vroeg ik me dus af welk eerstvolgend Sony W serie model daar geen last van zou heben, al zou het op dit moment iets over mijn budget zijn.
Ikzelf denk dan aan de Sony Bravia KDL-50W805B en de Sony KDL50W828BB. Beide momenteel voor € 899,- waarvan de laatste mij de betere lijkt.
Of anders de Sony Bravia KDL-48W605. Zou de 60 Hz paneel op 48 inch minder motion blurring hebben misschien?

[ Voor 26% gewijzigd door Yasna72 op 22-05-2014 03:47 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:45

Bever!

3

Die 60hz is een foutje, moet 50 zijn ivm PAL.

deze tv is best interessant nu, en 100hz panel.
pricewatch: Panasonic Viera TX-L47ET60 Zilver

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar als het mogelijk is om iets over je gestelde budget te gaan, lijkt de W8 serie van Sony mij de beste keuze.

In deze post staan de verschillende modellen op een rijtje.
Pagina: 1