[Powerpoint for Mac] geen geluid bij export naar MOV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-06 08:11
Ik ben bezig een voice-over onder een Powerpoint-presentatie te zetten. Ik gebruik Office for Mac 2011, versie 14.4.1 van Powerpoint. Dat werkt prima via de optie "Record slide show". Als ik de presentatie terugkijk in Powerpoint hoor ik mijn eigen stem. Maar zodra ik exporteer naar .MOV verlies ik het geluid. Afspelen met QuickTime of VLC maakt geen verschil.

al geprobeerd:

- probleem Googlen. Krijg je MS-advies in de trand van "staan je speakers wel aan". 8)7
- ik krijg één bruikbare LinkedIn-pagina, aldaar komt men niet verder dan een screen capture video maken

Nu kan ik wel een screen capture video maken maar het zou toch gewoon out of the box moeten werken?

[ Voor 3% gewijzigd door havana op 21-05-2014 14:43 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:10
Als het mogelijk probeer het te exporten als een ander bestand format.
Als dat niet gaat kan je ook proberen het bestand te converten naar mp4 of een andere typpen.

Mocht dat nog niet lukken laat het even weten dan ga ik zokeen naar een andere oplossing.

wat voor microfoon gebruik je ?? anders moet je eens kijken wat er met de mic instellingen onder syteem instellingen en onder ms pp de audio instelling dat die de juiste mic geburikt.

En ja het hoort out of box te werken

[ Voor 30% gewijzigd door torchwood op 21-05-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-08-2024

Typic

Digitale duizendpoot

Een klant van me heeft dit probleem ook wel eens gehad. Helaas moet ik je teleurstellen dat er toen geen oplossing was. Het schijnt dat de codec die MS gebruikt voor het opnemen en afspelen in Powerpoint niet helemaal lekker werkt op de mac bij het exporteren, maar ze het wel prima vinden zo. Soms doet hij het wel, soms niet.

Die klant heeft dus zijn presentie in een nieuw bestand geplaatst en opnieuw opgenomen. Toen werkte het wonderbaarlijk wel.