Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wasteland 2 verschijnt in augustus

Pagina: 1
Acties:

• curumir
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 23:05
Er zitten best een aantal fouten in dit artikel. Meermaals wordt verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar gehaald:
Verder kan Obsidian Entertainment, een studio met veel ervaring in het maken van rpg's, hiermee benaderd worden voor hulp tijdens de ontwikkeling.
Het geld is in maart 2012 opgehaald; in de afgelopen tijd heeft die samenwerking neem ik aan plaats gevonden. InXile is zelf geen kleintje, maar er is inderdaad samenwerking tussen die twee, ook met de andere kickstarter-klapper van InXile: torment.
InXile begon in maart met het inzamelen voor de ontwikkeling van Wasteland 2, de opvolger van de klassieke rpg uit 1988.
maart 2012.
Het ontwikkelteam van Wasteland 2 zal geleid worden door Brian Fargo, oprichter van de voormalige uitgever Interplay Entertainment,
Voor een game die al twee jaar in ontwikkeling is, zou ik 'wordt geleid' gebruiken..

InXile is verder zelf geen kleintje en heeft met een opvolger voor een andere klassieker ook een boel geld opgehaald:
https://www.kickstarter.c...orment-tides-of-numenera/

Ik geloof in tot 4,5 miljoen voor een opvolger van Planescape Torment, ook van Interplay indertijd.

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 15:48
Alles is gefixed, dank.