Wijziging User Review - [matthewk] [robinrock]

Pagina: 1
Acties:
  • 618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Mede-auteur:
  • RobinRock
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-03-2018

RobinRock

Irritante tweaker vind het nodig om, nadat een mod zijn feedback al had verwijderd, deze feedback opnieuw te plaatsen. Hij is duidelijk gefrustreerd.

Wat is er gebeurd?
Duidelijk. Zelfde verhaal als vorige topic. We hadden een deal gemaakt om mijn surface RT 32 GB om te ruilen voor zijn samsung tab (zijn voorstel, ik wou liever geld). "Ik laat je weten zodra ik het pakket heb verstuurd, ik verstuur hem met track & trace kost wel 13 euro maarja haha." - Vrijdag 13 mei. Op maandag kwam echter opeens een bericht dat de deal niet doorging, Een breuk van zijn woord, maar ook van vertrouwen uiteraard. Wat als ik mijn tablet uit goed vertrouwen toch al had verstuurd? Om maar niet te spreken dat ik nu met een volledig gewipete tablet zit omdat ik hem naar Robin zou versturen.

Gezien zijn goede reputatie was ik namelijk van plan om zsm mijn tablet al op te sturen omdat hij dit ook ging doen. Hij sluit een deal op tweakers, geeft zijn woord en komt dit woord niet na. Hierop geef ik hem negatieve feedback, waarop meneertje het heel erg leuk vind om uit wraak ook feedback op mijn profiel te plaatsen. Ik heb mij echter volledig aan de deal gehouden en heb niets verkeerds gedaan. De kinderachtigheid in de feedback is trouwens ook tekenend voor zijn karakter blijkbaar. Excerpt: Irritantste ventje dat ik ken op Tweakers. (op mijn profiel).

Een mod had zijn review op mijn profiel al verwijderd en gezien de inhoudelijke onzin (en complete onterechte achtergrond) verwacht ik nu dat hetzelfde wordt gedaan. Ik behoud in ieder geval mijn review op zijn profiel, gezien hij de deal 3 dagen na akkoord verbrak terwijl ik eigenlijk al dacht dat het product verzonden was. Hij noemt het bedenktijd, maar bedenktijd heb je voor je jouw akkoord geeft.

Zijn reactie op mijn profiel gaat over mijn feedback. Mijn kant van de deal heb ik in ere gehouden. Dat is dus niet mooi van hem. Daarnaast is het ook gewoon not-done om, als een mod al wat verwijdert, het dan gewoon opnieuw te posten. Ik snap wel dat het niet leuk is om negatieve feedback te ontvangen, maar hij is hier in de fout gegaan. Ik ben ook ooit in de fout gegaan en heb dat gewoon geaccepteerd als negatieve feedback, omdat ik die ook gewoon verdiende. Ik reageerde toen echter niet zoals hij nu en ben dan ook redelijk verontwaardigd door zijn niveau.

[ Voor 12% gewijzigd door matthewk op 21-05-2014 16:48 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Dag modjes, zou de flame op mijn profiel alstu verwijderd kunnen worden? En indien hij het daarna een derde keer onderneemt (zo kinderachtig verwacht ik het wel) kan hij dan niet geband worden van mijn profiel?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het was vorige keer al duidelijk dat er een overeenkomst was en dat die eenzijdig verbroken werd.

Dit topic is gesloten.