Voor mijn werk mag ik een nieuwe laptop uitzoeken. Deze laptop wordt vooral gebruikt icm ETS4 en ik zal ermee veel rondlopen.
De laptop moet dus snel en licht zijn, max 3kg. Ik loop nu rond met een laptop die bijna 4 kg is en dat is toch niet fijn als je regelmatig rond moet lopen. Het scherm moet niet te klein zijn want het programmeren met ETS gaat een stuk fijner met een wat groter scherm. Er hoeft echt niet op gegamed te worden dus een goede grafische kaart is geen nodigheid.
Eisen:
min 15 inch
full hd
ssd
>3kg
max 800e
Wat heb ik zelf gevonden:
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6004GMH)
Voor de rest is er naar mijn weten weinig wat aan mijn eisen voldoet. 800e is echt een harde limiet een tientje extra kan maar meer echt niet.
Wat is er nog meer beschikbaar wat ik beter kan nemen?
De laptop moet dus snel en licht zijn, max 3kg. Ik loop nu rond met een laptop die bijna 4 kg is en dat is toch niet fijn als je regelmatig rond moet lopen. Het scherm moet niet te klein zijn want het programmeren met ETS gaat een stuk fijner met een wat groter scherm. Er hoeft echt niet op gegamed te worden dus een goede grafische kaart is geen nodigheid.
Eisen:
min 15 inch
full hd
ssd
>3kg
max 800e
Wat heb ik zelf gevonden:
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6004GMH)
Voor de rest is er naar mijn weten weinig wat aan mijn eisen voldoet. 800e is echt een harde limiet een tientje extra kan maar meer echt niet.
Wat is er nog meer beschikbaar wat ik beter kan nemen?
[ Voor 5% gewijzigd door tweakG5 op 21-05-2014 13:25 ]