2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Misschien is dit iets?
Bron.Opmerking Om scripting alleen op deze website toe te staan en scripting voor de zone Internet uitgeschakeld te laten, voegt u deze website toe aan de zone met Vertrouwde websites.
1.In het menu Extra kiest u voor Internetopties, en klik daarna het tabblad Beveiliging.
2.Klik op de zone Internet.
3.Als u het beveiligingsniveau voor deze zone niet hoeft aan te passen, klikt u op Standaardniveau. Ga daarna door met stap 4
Als u het beveiligingsniveau voor deze zone wel dient aan te passen, volg dan deze stappen:
a. Klik Aangepast niveau.
b. In het dialoogvenster Beveiligingsinstellingen – Internet Zone klikt u Inschakelen bij Actief uitvoeren van scripts in de sectie Uitvoeren van scripts.
4.Klik de knop Terug in de browser om naar de voorgaande pagina te gaan en klik de knop Verversen om de scripts te laten uitvoeren.
Je gebruikt per toeval toch geen mcafee?
Op het werk ook veel crap mee. Mcafee gebruikt een eigen script scanner die degen van IE vervangt. Soms is die stuk/corrupt en van werkt JS niet meer.
Dan mag je de originele files registeren zoveel je wilt, niets werkt...
JE moet eens in regedit gaan en de waarde bekijken van
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32
deze (default) moet staan op "C:\Windows\System32\jscript9.dll"
als dit er niet staat, hetgene er staat vervangen en regedit verlaten. IE herstarten en je hebt kans dat het werkt
Op het werk ook veel crap mee. Mcafee gebruikt een eigen script scanner die degen van IE vervangt. Soms is die stuk/corrupt en van werkt JS niet meer.
Dan mag je de originele files registeren zoveel je wilt, niets werkt...
JE moet eens in regedit gaan en de waarde bekijken van
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32
deze (default) moet staan op "C:\Windows\System32\jscript9.dll"
als dit er niet staat, hetgene er staat vervangen en regedit verlaten. IE herstarten en je hebt kans dat het werkt
[ Voor 87% gewijzigd door SadisticPanda op 21-05-2014 15:27 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
@LnC: nee, die was ik al tegengekomen.
@azz_kikr: nee, ik was idd tegengekomen dat dat het kon zijn.
Helaas kon ik die in het register niet vinden, maar wel in de HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{....}\InprocServer, en die stond op null. Als ik die aanpas naar dat pad (met of zonder haakjes), werkt het nog niet helaas.
@azz_kikr: nee, ik was idd tegengekomen dat dat het kon zijn.
Helaas kon ik die in het register niet vinden, maar wel in de HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{....}\InprocServer, en die stond op null. Als ik die aanpas naar dat pad (met of zonder haakjes), werkt het nog niet helaas.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI