[Windows 8] Downloaden setupfiles faalt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:13
Hallo,

ik heb een erg vreemd probleem bij het downloaden van Windows 8. Ik heb een legale productcode gekocht in de tijd dat deze 30 euro kostte, ik heb de installatie ook gebruikt op mijn pc alleen toen Windows 8 net uit was heb ik er toch voor gekozen terug te gaan naar 7.

Ik heb met succes Windows een paar keer gedownload, altijd zonder problemen. De licentie code is nu op geen enkele pc actief.

Als ik via de setup de bestanden wilt downloaden geeft de setup eerst aan dat mijn code werkt, maar vervolgens krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zDnlQVj.png

Na wat googelen had ik gevonden dat dit zou kunnen wijzen op dat mijn key niet "generic" is(http://www.eightforums.co...-iso-download-create.html), ik begrijp niet hoe dit kan en wat ik eraan kan doen.

Hulp wordt zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Even voor de duidelijkheid.
Je kan Windows 8.1 niet installeren of downloaden?

Ik heb wel iets gevonden wat ermee te maken kan hebben:
Bij een poging om Windows 8 upgrade te installeren kreeg ook ik de melding dat er geen internet actief was, terwijl Internet volledig open stond.
Pas toen ik de installatie startte als administrator (en Autoprotect en Firewall van Norton had uitgezet) verliep de intallatie probleemloos.
Bron.

Laat maar weten of ik in de goede hoek denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
Het gaat om het downloaden, alles openzetten heb ik al geprobeerd maar werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die melding krijg je als je een bekende key gebruikt in je installatie. Dus niet genuine meer. Of je gebruikt de key die MS heeft gegeven als trial (installatie mogelijk, activatie niet).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
Hero of Time schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:17:
Die melding krijg je als je een bekende key gebruikt in je installatie. Dus niet genuine meer. Of je gebruikt de key die MS heeft gegeven als trial (installatie mogelijk, activatie niet).
Het is mijn eigen key, zou mijn key zijn misbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

TheVMaster

Moderator WOS
Geen idee, waarom bel je Microsoft niet even : 020-5001500.

Zij kunnen je zo uitleggen hoe het komt, scheelt een boel zoekwerk :)
Pagina: 1