Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We kunnen kanker genezen maar geen hooikoorts we kunnen het alleen allergische reactie verminderen terwijl we weten hoe deze allergische reactie ontstaat!

kan iemand me toelichten waarom er eigenlijk nog geen wondermiddel tegen hooikoorts die permanent is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Zou je liever kanker willen hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:53

dodo79

witte dikke tonnie

als we kanker kunnen genezen, waarom overleiden er zo veel mensen aan dan?

En hooikoorts is een allergie, daar zag ik gisteren op het nieuws een doorbraak over.
Ze weten welke cellen de allergie veroorzaken.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 14:56
Antwoord op je vraag kan ik je niet geven. Zelf ben ik een hooikoortspatiënt en al een aantal jaar in behandeling m.b.v. immunotherapie. Ik las gister het volgende artikel: http://nos.nl/artikel/649...op-hooikoortspatient.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:50:
We kunnen kanker genezen maar geen hooikoorts we kunnen het alleen allergische reactie verminderen terwijl we weten hoe deze allergische reactie ontstaat!

kan iemand me toelichten waarom er eigenlijk nog geen wondermiddel tegen hooikoorts die permanent is?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1f18ymB3tW2ASAGWmgnfzOYV/full.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Omdat ze dan eerst dat hele verkoudsheid en griep gebeuren eens mogen oplossen !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Nuance, we kunnen bepaalde vormen van kanker genezen, en van andere kankers kun je (nog steeds) doodgaan, van hooikoorts niet; doodgaan is vervelend, voor alle betrokken partijen, dus is er vanuit de medische wereld meer aandacht voor, meer geld voor onderzoek etc., dus er zal eerder resultaat uit dat onderzoek komen. Hooikoorts is slechts hinderlijk ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tombola schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:53:
Zou je liever kanker willen hebben dan?
|:( Je snapt heus wel wat ik er wel mee zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:06
Understatement van het jaar :+

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:59:
[...]

|:( Je snapt heus wel wat ik er wel mee zeggen..
Je vergelijkt een dodelijke en slopende ziekte (die helemaal niet te genezen valt, je bent als je geluk hebt "in remissie", niet "genezen") met een aanleg voor een irritatie aan de luchtwegen. Naast het feit dat een dodelijke ziekte en een pollenallergie niet te vergelijken zijn komt het onderhand over alsof je vindt dat men de aandacht maar moet omgooien van kankeronderzoek naar onderzoek naar hooikoorts.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CynicRelief schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:58:
Nuance, we kunnen bepaalde vormen van kanker genezen, en van andere kankers kun je (nog steeds) doodgaan, van hooikoorts niet; doodgaan is vervelend, voor alle betrokken partijen, dus is er vanuit de medische wereld meer aandacht voor, meer geld voor onderzoek etc., dus er zal eerder resultaat uit dat onderzoek komen. Hooikoorts is slechts hinderlijk ...
idd, nuance, alleen voelt het gewoon dubbel en ik zou er ook niet voor ziekmelden maar wel voor thuis als blijven als ik vrij was.
NMe schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Je vergelijkt een dodelijke en slopende ziekte (die helemaal niet te genezen valt, je bent als je geluk hebt "in remissie", niet "genezen") met een aanleg voor een irritatie aan de luchtwegen. Naast het feit dat een dodelijke ziekte en een pollenallergie niet te vergelijken zijn komt het onderhand over alsof je vindt dat men de aandacht maar moet omgooien van kankeronderzoek naar onderzoek naar hooikoorts.
Ja zo komt het inderdaad over wat niet me bedoeling is, alleen hooikoorts allergie is gewoon allergie waar redelijk wat mensen gewoon last van hebben. Ook is de allergie al langer dan eeuw erkend :>

Dus je zou er denken dat er iemand wel mee bezig was plus als we vanuit gaan dat we de zorgkosten willen verminderen zou het dan niet handig zijn om keer deze chronische allergie is keer goed aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 21:43

Barrycade

Through the...

Lees jij de Volkskrant niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hoezo hebben we een wondermiddel nodig? Als we Wim Hof moeten geloven hebben we het helemaal zelf in de hand: http://www.eenvandaag.nl/..._is_bewust_te_be_nvloeden

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
link0007 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:44:
Hoezo hebben we een wondermiddel nodig? Als we Wim Hof moeten geloven hebben we het helemaal zelf in de hand: http://www.eenvandaag.nl/..._is_bewust_te_be_nvloeden
Ik zou eerder zeggen we hebben het zelf beperkt in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tja, slechte openingspost = mislukt topic. Dan rest er niets dan dit topic uit zijn of haar lijden te verlossen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.