Verwijderen User Review [5070daan] [Mexel]

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Topicstarter
http://tweakers.net/aanbod/rating/200546/

Mexel reageert niet op mijn DM betreffende de Plextor PX-128M5S 128GB die hij aanbiedt.
Nee klopt, omdat hij een mail stuurt, en mail is sneller dan telkens op tweakers te kijken.

Deze tweakers heeft meerdere mails gestuurd, blijkbaar ongeduldig, maar de ssd is al naar hem verstuurd, echter verwacht deze persoon denk ik binnen 1 uur antwoord op zijn mails.

Ook zat hij bij de ING en ik RABO, dus de transactie duurde iets langer en kon ik pas mailen toen ik het binnen had, en toen heb ik hem direct weer gemaild.

Ik heb 5070daan een mail gestuurd met de link naar dit topic, aangezien hij na 1 dag al een negatieve beoordeling maakt.

MVG
Mexel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Topicstarter
Update :

Gebruiker heeft nu en nieuwe beoordeling gegeven, dit was nietop verzoek, maar had hem wel een mail gestuurd met de link naar deze topic.

Hier de link naar de nieuwe beoordeling.
http://tweakers.net/aanbod/rating/201388/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1e review verwijderd, aangezien hij deze daarna in de 2e aangepast had.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.